טויוטה מציגים בתערוכת השיפורים SEMA הנערכת בימים אלו בלאס ווגאס גרסה קרבית במיוחד של הטנדר טאקומה. רכב התצוגה נקרא 'טאקומה TX' וכמקובל בתערוכה, מדובר בהפגנת יכולות ופוטנציאל של שימוש בתוספות ושיפורים מבית. במקרה דנן האחראיים על הקונספט הם אנשי מחלקת המרוצים של טויוטה – TRD – המקבילה למחלקות M בב.מ.וו, AMG במרצדס וכיו"ב.
כבסיס נלקח טאקומה PreRunner SR5 מהניילונים, מצויד במנוע 4.0 ליטר V6 המייצר 236 כוח-סוס והמעביר כוחו אל ארבעת הגלגלים באמצעות תיבה אוטומטית עם 5 מהירויות.

ה"טיפול" של TRD בטאקומה כלל – מעבר לקוסמטיקה החיצונית והפנימית – החלפת הבולמים המקוריים בתוצרת בילשטיין (סדרה 5100), החלפת חלקי מתכת רבים בחלקי אלומיניום או סגסוגות קלות משקל (בכלל זה חלקים ממערכת הפליטה, החישוקים, מיגוני צד ועוד), הוספת "נועלי צמיג" למניעת "קילוף" צמיגים בעת עומסי צד גבוהים, תוספת תאורה ועוד.
מכונית התצוגה כוללת גם פינוקים לספונים בפנים, בכלל זה בקרת שיוט, גלגל הגה עטוי עור, מערכת שמע מדוגמת ושטיחים עבים ורחיצים.

הסיכוי לראות גרסה סדרתית של הטאקומה XT בהחלט סביר, בעיקר לנוכח ההד התקשורתי הרב וההצלחה במכירות של הפורד ראפטור, טנדר קרבי "כמעט מוכן למרוצים".