שברולט מציגה במסגרת תערוכת השיפורים SEMA בלאס ווגאס את הקונספט 'סילברדו ZR2'. באופן רשמי מדובר בתצוגת תכלית לאביזרים, לתוספות ולשיפורים המקוריים המוצעים על-ידי היצרנית ומה ניתן לעשות איתם (בדומה במקצת ל-MOPAR בקרייזלר).
השם הוא תזכורת לדגמי Z1 מן העבר, גרסאות משופרות (גם אם גראפית בלבד...) של טנדרי-הענק של שברולט. המנוע מייצר 550 כוח-סוס בין היתר הודות לשימוש במגדש-על. בולמי הזעזועים ארוכים וקשיחים יותר מהמקוריים ויחד עם ערכת הגבהה הרכב גבוה מסילברדו Crew Cab (קבינה וחצי) כפול הנעה סדרתי ב-4 אינץ' (כ-10 ס"מ). הארגז מדופן אלומיניום וחופת המנוע יחד עם הגג, דלת הארגז וחלקים נוספים עשויה קרבון (ולא, זה לא מוצע בארסנל השיפורים המקוריים של שברולט). הטנדר מכוון-השטח מצוייד בצמיגי שטח קרביים מבית גודייר (הדגם הוא Wrangler) בקוטר 35 אינץ' הנעולים על חישוקי אלומיניום בקוטר 20 אינץ'.

אבל, ככל הנראה לא מדובר בעוד ואריאציה כזו או אחרת של טנדר משופר, כמותן יש לא מעט ברחבי אולמות התצוגה של SEMA. במסגרת מסיבת עיתונאים שנערכה בתערוכה רמז סגן נשיא שברולט, ברנט דה-וור כי בקונספט "יש הרבה מעבר לנראה בעין; הרכב כולל לא מעט חידושים וקומפוננטים מתחת לפני הפח, כמו גם אלמנטים עיצובים שסיכוי גבוהה יהיה לראותם בסילברדו הבא". לסילברדו מתוכננת מתיחת פנים מתישהו במהלך 2010.