שימו לב לפשטות בעיצוב הפנים של הרוקטון, אותו ניתן להתאים בקלות יחסית לפי הצורךבמסגרת תערוכת הרכב המסחרי והכבד הבי"ל בהאנובר שבגרמניה בסוף חודש ספטמבר חשפה פולקסווגן את הטרנספורטר רוקטון (Rockton), הטרנספורט הקשוח באמת. עם קהל יעד של עובדי שטח (כמו קבלני תשתיות ובנין, חקלאים, ציידים ויחידות חילוץ בשטחים קשיי-עבירות) תוכנן ונבנה הרוקטון בהתאם; הוא נעדר הצטעצעויות מיותרות, עיצוב הפנים פשוט, תכליתי ו-וורסטילי, הרצפה ללא שטיחים קשים לייבוש או ניקוי ובאותו הראש תוכננו גם מערכות ההינע, המתלים והגיר. ההנעה הכפולה הקבועה מתבצעת באמצעות מערכת ה-4MOTION הידועה של פולקסוגן שעברה חיזוקים ועדכונים מתבקשים, בכלל זה גם אפשרות לנעילת דיפרנציאל מלאה מאחור. מרווח הגחון גדל ב-30 מ"מ ביחס לטרנספורטר 4MOTION סטנדרטי בין היתר הודות לבולמי זעזועים וקפיצים קשוחים יותר. מגיני גחון, חישוקי מתכת פשוטים וצמיגי שטח אמיתיים משלימים את פוזת "באתי לעבוד" של הרוקטון.
כהגדרת יוצריו, אמור הרוקטון "להוביל ללא קושי בתנאי דרך קשים חמישה מבוגרים ומטען מכובד" (היצרן לא מסר פרטים טכניים מפורטים).

עוד נחשפו במסגרת התערוכה בהאנובר גרסת ה'חד-קבינה' של הטנדר החדש של פולקסווגן 'אמארוק' (Amarok) שתצטרף בעוד כחצי שנה אל הגרסה כפולת תא הנוסעים בה הושק הטנדר, וגרסת Edition25 של הטרנספורטר מולטיוואן קומפורטליין (מוביל נוסעים). זו האחרונה מציינת 25 שנים למולטיוואן, הואריאציה המיועדת לנוסעים בלבד של הטרנספורטר, ולשם כך צוידה בחישוקים שחורים קרביים (18"), פסי "קישוט" מסביב וגג שחורים אף הם, צמיגי חתך נמוך וכמובן – עיצוב פנים מיוחד.