בישראל נרכשות ניידות-משטרה באמצעות מכרז ממשלתי, אך בארה"ב אין זה כך. קיימים שם מספר רב של כוחות משטרה נפרדים, עם תקציבים משלהם וזכות להחליט מה הם רוכשים. לכן, מכוניות לשימוש המשטרה מהוות שם שוק בפני עצמו, וההתמודדות עליו היא לא רק כספית: בדרך הטבע, למכוניות משטרה יש נוכחות חזקה בכבישים, וביצועיהם במרדפים אחרי פושעים זוכים לחשיפה גבוהה (כולל בתכניות "מרדפי משטרה אמיתיים" למיניהם ובכיסוי חדשותי תכוף).
בעבר שימשו ניידות משטרה על בסיס הסדאן הגדולה של שברולט, הקאפריס, כבחירה נפוצה של כוחות החוק בארה"ב. עכשיו מציעה ג'נרל-מוטורס קאפריס משטרתית חדשה, אלא שהפעם אין בהיצע של שברולט קאפריס "אזרחית". למעשה, לראשונה בתולדות GM בארה"ב מדובר בדגם העומד בזכות עצמו – אך הוא בכל זאת נשען על מכוניות סדרתיות מההיצע של GM, אם כי לא מהשוק האמריקני. מדובר כמובן בהולדן האוסטרלית. שמייצרת מספר דגמי מכוניות הנעה אחורית על בסיס פלטפורמת הנעה אחורית המכונה "זטה".
גרסה אמריקאית, הספיקה להמכר בארה"ב למשך זמן קצר כפונטיאק G8 (עד סגירת מותג פונטיאק), ואותה פלטפורמת הנעה-אחורית אוסטרלית משמשת את השברולט קאמארו.
המפרט כולל מנוע 6.0 ל' המסוגל לעבוד גם על תערובת אתנול E85, ומפיק 355 כ"ס. תיבת 6 הילוכים אוטומטית מעבירה את הכוח. כל יחידת ההנעה עברה שדרוג וחיזוק, כמו למשל מצננים יעודיים ומוגדלים לשמני המנוע, התמסורת וההגה. המיתלים מחוזקים אף הם וכך גם הבלמים. בתא הנוסעים נמצא את כל הצעצועים ששוטר נזקק להם בימינו, כולל מושבים שתוכננו במיוחד לאפשר לשוטר לשבת בנוחות עם חגורת-ציוד מלאה ועמוסה עליו. בסיס גלגלים של יותר מ-3 מטרים מותיר שפע של מקום לפושעים במושב האחורי וגם לשוטרים בריאי-גוף מלפנים.
הפעם האחרונה בה הוצעה שברולט קאפריס משטרתית היתה לפני 15 שנים, אגב. הקאפריס המשטרתית החדשה תצא לשוק בפועל רק ב-2011.