זמן רב רצות שמועות על חזרתה של הסיטרואן דה-שבו, שמועות שנתמכו בדליפות מתוך סיטרואן, ניתוח אנליסטים ומומחים וגובו בהיגיון בריא שמתבסס על הצלחות 'רטרו' דוגמת המיני של ב.מ.וו או הפיאט 500. לקראת תערוכת פרנקפורט המתח עלה וגאה ואכן – יש דברים בגו. מכונית התצוגה REVOLTe אכן משתמשת בלא מעט אלמנטים עיצוביים (ואף רעיוניים) השאובים מההשראה הכה-מוכרת (סיטרואן דה-שבו, או 2CV) אבל, יש להודות, נדרש לא מעט דמיון בכדי להכתירה כ"דה-שבו מודרנית" וגם הטכנולוגיה, איך לומר, לא ממש מזכירה את הפשטות הגאונית של קופסת הפח המיתולוגית מצרפת.

עם ההשקה והחשיפה לקהל הרחב משתחררים פרטים רבים על מכונית התצוגה המעניינת כמו גם תמונות. ממדיה הנם קומפקטיים, אך לאו דווקא עירוניים, עם 3.68 מטרים אורך על 1.73 מטרים רוחב ו-1.35 מטרים גובה, כממדי ה-C2. שמה הנו שילוב של מחזור וחשמל, מוטיב, אגב, החוזר כמעט בכל רכב תצוגה בתערוכה זו. בסיס הכוח החשמלי של המכונית לא פורסם, אולם בהודעה לעיתונות עדכנו סיטרואן כי מנוע בנזין קטן ישודך למנוע החשמלי, מספיק בכדי לטעון את הסוללות בעת הצורך.

ל-REVOLTe גג בד הניתן לגלגול לאחור לצורך פתיחה – כמו בדה-שבו ובדומה לפיאט 500C. קורה A חודרת לכנפיים הקדמיות והחזית נראית אגרסיבית עם פנסים קטנים המקנים לה מראה מלוכסן ושבכה קדמית מתומנת וגדולה. הפגוש הקדמי מאלכס כונס אוויר גדול ובעל כנפונים בצדדים, מראה שניתן לקבל רק ברככבי תצוגה.המראה האחורי נקי בהשוואה ומהווה הנקודה הקרובה ביותר במראה של לדה-שבו המקורית.
אם תפתחו את "דלתות ההתאבדות" האחוריות, בדומה למיני קלאבמן תגלו תא נוסעים בעל סידור הושבה מיוחד. מעבר למושבים הנראים מסרט מדע בדיוני, נראה כי במושב האחורי, או בספת העור האחורית אם תרצו, ישבו רק שניים כאשר מקדימה מקום ייעודי למושב בטיחות לתינוק או לנוסע נוסף.
כמעט דה-שבו: סיטרואן REVOLTe...
צילום: מנהל
ה-REVOLTe אינה מצויה בדרכה לייצור אך ייתכן והיא בוחנת את תגובות הקהל לאופן בו ניתן יהיה לעצבאת מחליפת ה-C2, והאם הקהל יקבל דגם מעט יותר "חריג" בעיצובו.