ב.מ.וו הציגה בפרנקפורט את השילוב של מכונית העתיד – קופה אקזוטית ירוקה ואולטרא-חסכונית. על הביצועים אחראים שני מנועים חשמליים, אחד מלפנים ואחד מאחור, המשולבים למנוע טורבו-דיזל בעל 3 צילינדרים המותקן מאחור. מנוע הדיזל מפיק 163 כ"ס מנפח של 1.5 ל' בלבד – תפוקה סגולית של 109 כ"ס לליטר, שיא למנועי דיזל.
המנועים החשמליים מפיקים תפוקות שונות, אך התפוקה הכוללת המרבית לפרקי זמן קצרים היא 356 כ"ס. הביצועים המוצהרים הם 0 ל-100 ב-4.8 שניות ומהירות מרבית שמוגבלת ל-250 קמ"ש, יחד עם צריכת דלק ממוצעת מוצהרת של 26.6 ק"מ לליטר ופליטת CO2 של 99 גרם/ק"מ בלבד. נתון ה-CO2 הנ"ל הוא טוב משל כל מכונית הנמכרת כיום בישראל פרט לטויוטה פריוס החדשה.

אם טרם שבעתם מהמידע אודות המכונית החדשה של ב.מ.וו, ומהגלריה, אנחנו מזמינים אתכם לצפות בסרטון החושף את המכונית מקרוב עוד יותר.