250. זהו מספר המכוניות שתייצר פורשה מהגלגול החדש ביותר של ה-911 המיתולוגית. הגרסה החדשה עונה לכינוי "ספורט קלסיק", והיא תוצג בתערוכת פרנקפורט בעוד עשרה ימים. בכך מבטיחה פורשה מעמד של אספנות למהדורה החדשה – ובאותה נשימה גם מצדיקה את תג המחרי, שהוא לא פחות מאסטרונומי. כמה? 169,300 אירו, לפני מסים מקומיים. לשם השוואה, גרסת GT3 העדכנית – לא מה-911 היותר-עממיות – נמכרת בגרמניה תמורת 117,000 אירו כולל מע"מ מקומי, וה-911 טורבו לאחר מתיחת הפנים האחרונה מתחילה מ-146,000 אירו בגרמניה.
מה מקבלים תמורת הכסף? קודם כל, הופעה נהדרת שהמרכיב הבולט בה הוא כנף אחורית המעוצבת בסגנון "זנב ברווז" – Ducktail – ומזכירה את אחד מדגמי פורשה המיתולוגיים ביותר, ה-911RS מ-1973. המראה הקרבי מתוגבר על ידי ערכה אווירודינמית בחזית ובצדדים, ולא פחות חשוב – הרחבת מפשק הגלגלים האחורי והרחבת המרכב בהתאם, כדי ליצור את ההופעה רחבת-הכתפיים הנהדרת של דגמי 911 השריריים מן העבר. מנוע ה-3.8 ל' עם הזרקה ישירה נלקח מה-911 קאררה S, אך ההספק הועלה מ-385 ל-408 כ"ס. התיבה היחידה המוצעת היא, הללויה, ידנית 6 הילוכים. רשימת הרכיבים כוללת בלמים קרמיים, מיתלי ספורט אקטיביים PASM שעברו הנמכה של 20 מ"מ, דיפרנציאל אחורי מוגבל-החלקה מכני, וחישוקי "19 מיוחדים. גם תא הנוסעים גם הוא יעודי לדגם וכולל חומרים בהם לא עשתה פורשה שימוש בעבר – כמו למשל אריג עור ובד המשמש לחלק מריפוד המושבים, שהם עצמם מושבי ספורט אדפטיביים מתכנון חדש. הדשבורד כולל שלל תוספות אף הוא.
יחד עם המכונית משיקה פורשה בפרנקפורט קו חדש של אבזרים אקסקלוסיביים מבית "פורשה דיזיין", כגון טרולי-נסיעות מאלומיניום במהדורה מוגבלת, פריטי ביגוד בגוונים תואמים לאלו של המכונית, וגם דגם בקנה מידה 1:43.
תחילת השיווק בפועל מתוכננת לינואר 2010.