פורשה החלה בתהליך עדכון ה-911 בשנה שעברה עם שינויים שכללו בעיקר מעבר למנועי הזרקה ישירה והצגת תיבת ה-PDK כפולת המצמדים, והספיקה בינתיים לרענן את שורות המשפחה החל מדגמי ההנעה-האחורית הבסיסיים ועד לגרסאות ההנעה הכפולה והטארגה (וזה עתה עברה גם גרסת המסלול, ה-GT3 RSR, מקצה שיפורים לקראת עונת 2009). עכשיו הגיעה תורה של האחות הקרבית החוקית-לכביש, ה-GT3, לזכות לטיפול משלה.
פורשה בז'נבה: GT3 משופרת
צילום: מנהל
חיצונית ניכר השינוי בפנסי בי-קסנון חדשים, יחד עם פנסי LED אחוריים ואבזרים אווירודינמיים חיצוניים שונים – חלק מטיפול שיועד להגביר את כוח ההצמדה האווירודינמי, שגדל יותר מפי שניים לעומת הדגם היוצא. בצד המכני, נפח המנוע הוגדל מ-3.6 ל-3.8 ל' והספקו עלה ב-20 כ"ס, מ-415 ל-435 כ"ס. במנוע החדש גם שסתומי הפליטה נשלטים על ידי מערכת התזמון המשתנה VarioCam, ולא רק הפליטה כבעבר; פורשה מספרת גם כי המומנט בסל"ד בינוני שופר משמעותית. הביצועים השתפרו בהתאם לעליה בכוח המנוע: התאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש מתבצעת עכשיו ב-4.1 שניות לעומת 4.3 (ל-160 נדרשות רק 8.2 שניות), ואילו המהירות המירבית היא 312 קמ"ש, שיפור של 2 קמ"ש צנועים.
מערכת המיתלים האקטיביים PASM זכתה לכיול מחודש וקשיח יותר, החישוקים החדשים קלים יותר, הבלמים הוגדלו, וכדי לנצל את המכונית באופן חופשי יותר יש גם גרסה חדשה של מערכת ניהול היציבות, PSM, לראשונה מוצעת לנהג אפשרות לנתק בנפרד את בקרת המשיכה ובקרת היציבות בנפרד – ולאחר הניתוק המערכות נותרות מנותקות, ללא הפעלה חוזרת אוטומטית, עד שהנהג יבחר להפעילן מחדש.
פורשה בז'נבה: GT3 משופרת
צילום: מנהל
פרט חדש ומסקרן יוצע כאופציה החל מהסתו: PADM, תושבות מנוע הניתנות להקשחה. על-ידי כך ימנע החופש הקל שמאפשרות התושבות האלסטיות הרגילות, או תזוזות המנוע הקלות שמזיזות את מרכז הכובד בעת תמרונים חריפים או שינויים מהירים בסל"ד. ולאלו מכם שצריכים לעבור מעל גבשושיות-האטה ("באמפרים"), מוצעת מערכת אופציונלית להרמת המכונית 30 מ"מ בעת הצורך כדי לא לגרד את הגחון או לרסק את הספוילר הקדמי על הבטון הבולט, ולהמנע מרגעים מביכים.
הבכורה הפומבית תערך בתערוכת ז'נבה הקרובה והשיווק בפועל יחל באירופה במאי. המחיר לצרכן, סתם למקרה שהתענינתם, הוא כ-117,000 יורו בגרמניה (כולל מע"מ ולפני אופציות), אבל רק 112,000 דולר בארה"ב. אצלנו? כבר ניסינו את זה בעבר, אבל אולי הפעם זה יצליח: למכירה סבתא, במצב טוב...

פורשה: דף יצרן במדריך
מתיחת פנים ל-911, דיווח ראשון