וולוו S80 המחודשת נחתה בישראל. השוני החיצוני בין זו המעודכנת (שהוצגה בתערוכת ז'נבה במרץ 2009) למוחלפת (שהוצגה במהלך 2006) זניח למדי ומתבטא בעיקר בעדכון החרטום ובעיבוי הממדים – תוספת של 2.7 ס"מ לרוחב ו-4 ס"מ לגובה (האורך נותר על 485 ס"מ). גם מבחינת תא הנוסעים השינויים אינם מהותיים וכוללים גלגל ההגה חדש, תוספות אלומיניום בשעונים ובמחוונים, תאורת LED בידיות וכו'.

עיקר ההבדלים שוכנים מתחת למכסה המנוע. התיבה האוטומטית זכתה לתזמון שונה במטרה להשיג החלפות חלקות יותר וצריכת דלק משופרת מבעבר. מנוע ה- 2.5 ליטר טורבו-בנזין (T5) קיבל מחשב ניהול מנוע משופר שהרים את ההספק ב-31 כ"ס ואת המומנט ב-4 קג"מ. סה"כ 231 כ"ס ו-34 קג"מ. באגף הדיזל עודכנו צמד מנועי ה-2.4 ליטר. הראשון – טורבו בלחץ נמוך – מפיק כעת 175 כ"ס (לעומת 163 כ"ס בדגם 2.4D עבר). השני – טורבו בלחץ גבוה – מפיק כעת 205 כ"ס (לעומת 185 כ"ס בדגם ה-D5). שני המנועים גם מציעים צריכת דלק טובה יותר ופליטת מזהמים נמוכה יותר: 17.2 ק"מ לליטר 154 גרם CO2 לק"מ ב-2.4D ו-16.2 ק"מ לליטר ו-164 גרם CO2 לק"מ ב-D5.

המחירים לא השתנו ביחס לגרסאות אותן החליפו; החל מ-353,000 שקלים לגרסת ה-T5 הבנזינית ברמת האבזור בסיסית ועד כ-600,000 שקלים לגרסת ה-V8 הבכירה.