אתמול לפני חמישים שנה, נולדה ה'מוריס מיני', מכונית שהשפיעה מאוד על תצורת העולם המוטורי העולם המוטורי הצומח. הנעה קדמית, מנוע קדמי המותקן לרוחב המכונית, סרחי עודף מינימליים...כל אלו, ובעיקר המנוע הרוחבי הפכו למודל חיקוי ואין היום כמעט מכוניות קטנות שאינן בנויות בתצורה זו. המיני קיבלה גרסאות קרביות, שהידוע ביניהן הייתה הקופר שזכתה בלא מעט מרוצים בעולם. אולם מותג המיני קפא על שמריו ונעלם. באמצע שנות השמונים רכשה ב.מ.וו את רובר, מהלך שכמעט סחב את החברה הבווארית הגאה לתהום.
לאחר כ-5 שנים התפטרה ב.מ.וו מרובר. רובר נמסרה תמורת דולר אחד, לנדרובר נמכרה לפורד ואת מותג מיני, שהיה בבעלות רובר, שמרה ב.מ.וו לעצמה. החברה הבווארית ניצלה את פרץ הנוסטלגיה שהתחיל עם הופעת החיפושית החדשה, ויצרה מיני חדשה, מודרנית וגדולה בהרבה מהמכונית האורגינאלית. המכונית מותגה וגם הצליחה להתברג כמותג פרימיום שאהוד על צעירים אמידים. ההצלחה המחודשת של המותג, הביאה לכך שסוכנויות מיני בכל העולם (אצלנו זו קמור, יבואנית ב.מ.וו) חגגו את יום ההולדת למותג.
בין יתר החגיגות, נשלחו ל"אושיות רכב" מקומיות, עוגות ממותגות מיני ובלונים. ועיקר, תראו מי הביאה את העוגות...