את הפורשה פאנארמה את כבר מכירים. אם טרם שמעתם על מעשה ידם של אנשי סדנת 9FF, שטפו את עיינכם בסיפורה של פורשה GT3 עם 850 כוח-סוס או סיפורה של המכונית השניה המהירה ביותר בעולם, עם ה-GT9 ו-409 קמ"ש ו-987 כוח-סוס או המכונית הפתוחה המהירה בעולם המתבססת על 911 פתוחה, 780 כוח סוס ושיא מהירות של 380.5 קמ"ש. בקיצור, מקדש לכוח ולפורשה.

פרטים רשמיים אין ובאתר של סדנת 9ff מבטיחים כי הנושא אכן בטיפול, אך לא ישוחרר כל מידע או תמונות לפני החשיפה המתוכננת בתערוכת פרנקפורט. אבל, קצת מידע דלף בכל זאת והתמונה לגבי ה"סופר-פאנאמרה" מתחילה להתבהר.
זה אך טבעי שעתה תפנה הסדנא את מאמציה לכיוון נושאת הדגל של פורשה ואכן, מדגש טורבו מאפשר סחיטת 550, 600 או 650 כוח-סוס, בהתאם לרצונו של הקונה ולחץ הדגישה. זוהי תוספת של 50 כוח-סוס ויותר מעל 500 כוח-הסוס שמנפק מנוע ה-V8 4.2 ליטרים של הגרסה הסדרתית הבכירה.

חישוקי 22 אינצ' מתבקשים לשם השלמת המראה וכן חצאיות צד ושיפורים אווירודינמיים. פתח כניסת האוויר הקדמי גדול יותר יחד עם שני זימי נשימה בשני צידי מכסה המנוע מאפשרים נשימה טובה יותר למנוע ולמגדשים הגדולים שלו. מאחור, דפיוזר חדש המתהדר בארבע לועות פליטה מלבניים, צמד בכל פינה, מקנה כוח הצמדה טוב יותר. להשלמת המראה הייחודי, הוסיפה החברה את שמה ואת לחץ הדגישה בהתאם לתפוקה (T55, T60, T65) כתוספת לשם פנאמרה. גימור עור (עוד יותר) יוקרתי ופנלים חדשים פנימים ישלימו המראה.

לא נמסרו נתוני הביצועים הרשמיים אולם אנו משערים כי מעמידה ל-100 קמ"ש תקוזז שניה או שתיים לכ-3.5 עד 4 שניות והמהירות המרבית תחצה את ה-300 קמ"ש, לאחר הסרת ההגבלה כמובן. פרטים נוספים לקראת תערוכת פרנקפורט הפותחת שעריה ב-17 לספטמבר.