חברת Eagle הבריטית מתמחה בדבר אחד ויחיד – שיפוץ ושחזור, עד לרמה של בניה מחדש, של יגואר E-טייפ.
האיכות והירידה לפרטים הם ברמה שלא היתה מביישת יצרני מכוניות-על אקזוטיות, והמחירים בהתאם: כ-300,000 ליש"ט (!) לפני מסים כלשהם. מכוניות החברה, הנקראות Eagle E-Type, מיוצרות (על בסיס מכונית מקורית, כמובן) בעבודת-יד דקדקנית בהיקף של כ-3,500 שעות עבודה, רובן עם מנועי שישה-צילינדרים טוריים על בסיס המקור של יגואר כדי לשמר את האותנטיות (אם תתעקשו תסכים החברה לדחוף מנוע V8 או V12 בחרטום). אפשר בהחלט להתייחס אליהן כאל E-טייפ חדשות. ב-27 שנות קיום החברה, הזמן שחלף מרגע ההזמנה ועד האספקה בפועל ללקוח מעולם לא היה פחות משנתיים.
אבל ה-E-טייפ המהממת המופיעה כאן היא אחרת, כפי שאפשר להבחין בקלות: יצירה יחידה במינה (בינתיים), בהזמנת לקוח שרצה משהו קצת שונה – ולא ענין אותו תג המחיר. התוצאה היא ה-E-טייפ ספידסטר. אנשי איגל עיצבו מרכב פתוח נטול-גג ששומר על הקווים המקוריים ויוצר מאלומיניום. המנוע הוא 6 ציל' מקורי שהוגדל מ-4.2 ל-4.7 ל', אחת האופציות הרגילות שמציעה החברה, וכמובן שופץ עם רכיבים חדשים; עם כ-300 כ"ס ומומנט שופע בכל סל"ד, הביצועים הרבה יותר ממספקים, במיוחד לאור המשקל הנמוך של המכונית – פחות מ-1,100 ק"ג. התיבה היא ידנית (איך לא) בת 5 הילוכים. הספידסטר הבאה, ותהיה כזו, כבר תקבל גרסת-אלומיניום של אותו מנוע, שיחסוך עוד במשקל כך שהמכונית צפויה להגיע אל מתחת לטונה.
אנשי איגל עוד לא ידעו לומר לנו מה יהיה תג המחיר הסופי של הספידסטר, כי הם פשוט עוד לא עשו חשבון של כל שעות-העבודה שהושקעו בה. אנו מהמרים כי סכום עגול של חצי מיליון ליש"ט לא יהווה הגזמה. אנו גם סבורים כי הספידסטר הזו זכאית בהחלט לטעון לכתר "המכונית היפה ביותר בעולם" – תואר בו הוכתרה ה-E-טייפ המקורית פעמים רבות.