כמו שצפינו בעבר, מתקפת המיניאטורות של סוזוקי נמשכת ואחרי הסוויפט המצליחה והאלטו מגיעה תורה של הסוזוקי ספלאש. המכונית הראשונה הוצגה לפני שנתיים באירופה שם היא משווקת גם כאופל אגילה.

סוזוקי ספלאש תוצע כאן עם מנוע ה-1.2 ליטר (86 כ"ס, 4 צילינדרים ) אשר ישודך לתיבה אוטומטית עם ארבעה הילוכים. נתוני הביצועים הם 170 קמ"ש ו-14.8 ש' מ-0 ל-100 והמכונית הקטנה תכלול כמובן את מלוא האבזור הבטיחותי, כולל 6 כריות אוויר ו-ESP. הספלאש תגיע ברמת אבזור אחת בלבד שתכלול גם מערכת שמע מקורית.
מחירה יהיה 92,000 שקלים, קצת יותר מהצפוי ולא זול בהרבה מהסוויפט (שמחיריה מתחילים היום ב-100,000 שקלים). ייתכן וזה קשור לשער האירו, שכן הספלאש מגיעה אלינו מהונגריה. בכך היא מחדשת את הקשר למפעל האירופאי של סוזוקי (שתוצרתו נחשבה תמיד יקרה), אחרי מספר שנים של התבססות על יפן בלבד.

בחברת מכשירי תנועה, היבואנית, מעריכים שניתן יהיה למכור כ-500 סוזוקי ספלאש עד לסוף השנה. דן גפני, ראש סוזוקי ישראל, מאמין שבשנה מלאה ניתן יהיה למכור כ-1500 מכוניות ואולי אפילו יותר; "יש משהו בטרנד העולמי שנדבק גם במדינת ישראל. באירופה אתה רואה היום יותר ויותר מכוניות קטנות וגם לארץ זה מתאים. ואם אתה מקבל מכונית יעילה, שנראית טוב, חסכונית וידידותית לסביבה – אז למה לא לרכוש אותה?".

מבחינת מבנה הספלאש מבוססת על פלטפורמת הסוויפט והצורה הקצרה אך גבוהה מסייעת ליצירת מרחב פנים נאה למדי. מבחינת מראה הפנים וההידור דומה הספלאש יותר לסוויפט מאשר לאלטו הפשוטה ולכן גם "קלה יותר לעיכול".