בטרם הספקנו לעכל את הגעתה הצפויה של לימוזינת על מבית בוגאטי ולאחר שהתרגלנו לצבע השחור של ה-Sang Noir,מגיע תורה של הגרסה הכחולה של הויירון, ה-Sang Bleu.

באירוע פבל ביץ' המסורתי, ה"קנקור ד'אלגנס" ה-59, מציגה את המכונית הצבועה כחול על כחול. הויירון הזו תהיה עוד יותר אקסלוסיבית ונדירה מאחותה השחורה. ה-Sang Noir תוכננה להיות מיוצרת ב-15 עותקים, מהדם הכחול ייצרו רק אחת.
מגבלות החומרים והעיצוב של הויירון הביאו את החברה לצבוע בצבע הכחול המיוחד את הגוף בעוד שהכנפיים הקדמיות והדלתות נותרו בגימור אלומיניום מבריק. החישוקים הקלים דומים בעיצובם לאלו של גרסת הגראן ספורט רודסטר אשר הוצגה באותו מקום לפני שנה בדיוק, אך שונים בצבע הכחול העמוק בהם הם מתאפיינים. הגימור הפנימי זהה לשל הגראן ספורט אולם מתאפיין בשימוש בעור Gaucho מהודר.

מבחינה מכנית אין חדש ומתחת לעור הכחול שוכן לו לבטח מנוע ה-W16 המפורסם על 1,001 סוסיו וארבעת מדגשיו. הביצועים והמפרט זהים לשל הגראן ספורט.
לקראת סיום הייצור המתכונן של הויירון וחגיגות המאה לבוגאטי כחברה, מעניין יהיה לראות לאן ימשיך המותג. להזכירכם, הויירון תוכננה להיות מיוצרת בהיקף של 300 יחידות מהן נבנו עד כה 250 ונמסרו ללקוחות 215, הראשונה מהן במרץ 2006. מהגראן ספורט נמסרו עד כה 20 יחידות. אם תמהרו אולי תספיקו לרכוש ויירון מיוחדת. בכל מקרה זו לא תהיה הגרסה הכחולה אשר אינה מיועדת, לפחות לא לעת עתה, למכירה.