סדנת השיפורים הטקסנית הנסי – Hennessey Performance Engineering או HPE בקיצור, אינה מוכרת במיוחד מחוץ לארה”ב, למעט מעריצי הכוח והאדרנלין שבין חובבי הרכב. החברה עוסקת בשיפורים למגוון רחב של מכוניות ספורט ומכוניות שרירים אמריקאיות (בעיקר), וידועה בין היתר בטיפול שהיא מעניקה לוייפר או לקאמארו בעלת 700 כוח-סוס.

החברה אינה מפחדת להסתכל לבוגאטי ויירון עמוק בלבן של העיניים, ורוצה מזה זמן להציג מכונית-על משל עצמה.
אמנם עברו כבר שנתיים מאז הכריז ג'ון הנסי על רצונו לייצר מכונית על מתכנון עצמאי ואף קרא בשמה, הוונום (Venom – רעל) GT. אבל רק עתה הוא מודיע כי החברה תציג את המכונית בגרסתה המוכנה לייצור בתערוכת ז'נבה הקרובה, במרץ 2010. למי שלא קלט את הניואנס: בחצר האחורית של בוגאטי, בראש חוצות.
מכונית אמיתית עוד לא נראתה, אך איורים רשמיים אותם שיחררה הנסי מלמדים על המראה הכללי והכיוון להם ניתן לצפות. למכונית מנוע מרכזי והיא תוכננה מן המסד ועד לטפחות בסדנא ופרי מכחולו של המעצב האנגלי סטיב אווריט. מאחור בולט ספוילר גדל-ממדים, במרכז הרכב על הגג בולט פתח יניקת האוויר למנוע ומקדימה נמצא פגוש המשלב כונס אוויר וספוילר. במבט מלא דימיון, ניתן לחשוב כי מדובר בגרסה מנופחת למדי של הלוטוס אקסיז', כולל צמד הפנסים מאחור. צמד המפלטים המגודל במרכז הדיפיוזר האחורי. מקורי...
נוסחת הרעל הסודית מטקסס
צילום: מנהל
עוד יום במשרד, סדנת הנסי
במסגרת עדכון העיתונות שמסרה החברה ניתן לציין כי המכונית הבנויה מסיבי פחמן תשקול כ-1,200 ק"ג, שהם עוד כ-250 ק"ג פחות מההצהרה הראשונית. המנוע יהיה V8 ולא מנוע הוייפר V10 בעל צמד המדגשים. כוח-סוס לא יחסר עם "מעל 1,200" לעומת "כ-1,000" כפי שנמסר בתחילה. התאוצה מ-0-100 קמ"ש תארך כ-2.5 שניות ומהירות של 300 קמ"ש תושג אחרי כ-13 שניות. המהירות המרבית תהיה כ-435 קמ"ש. אמנם לא 600 קמ"ש מטורפים, אולם מכובד למדי. אנו נחכה לראות האם הרעל האמריקאי ישפיע בתערוכת ז'נבה או שמא דחייה נוספת "תצוץ באופן לא צפוי".