קומהו Epochכל סטודנט לכלכלה או למנהל עסקים לקח קורס או שניים בשיווק. המושג צמיחה לפנים מלמד על התפשטות גורם עסקי קדימה בשרשרת הייצור. בקוריאה הקורסים לשיווק שונים ככל הנראה; יצרן הצמיגים קומהו (Kumho) חושב על צמיחה למעלה ומציג קונספט של SUV חשמלי.

החברה גייסה לשורותיה את רוב דולטון, יוצא פיאט, אשר עמל על דגם קונספט, לעת עתה רק ממוחשב, חשמלי לחלוטין ומהפכני למדי. הפורטיס (Fortis), אשר נראה כקרוסאובר מגודל למדי עם 3 דלתות, מונע באמצעות ארבעה מנועי חשמל, אחד בכל חישוק, בעלי הספק משולב של 400 כוח-סוס. מעבר לעובדה שמדובר על הספק גבוה, מיקום יחידות ההנעה בכל גלגל משפר את האחיזה, את מהירות התגובה והשליטה ברכב, גם בתנאי שטח קשים. ניתן יהיה לווסת כוח בין כל הגלגלים ובעצם לנוע בתצורת הנעה קדמית, אחורית או כל שילוב שלהן, על-פי הצורך. סוללות הרכב הנן לתיום איון וכל נקודת חשמל תתאים לטעינתן, אולם לא פורסם משך הטעינה הצפוי.

בכדי שלא נתבלבל לרגע ונחשוד שקומהו מתכננן הסבה מצמיגים למכוניות, נזכיר כי הגומי הוא העניין העיקרי עבור קומהו בסיפור. וזה האחרון אכן אמור להיות מהפכני; צמיגי הפורטיס ייחודיים בטכנולוגיה המתוכננת שלהם (הרי זהו דגם ממוחשב בלבד) בכך שפני הסוליה גמישים ויועצבו על בסיס תנאי השטח. שינוי פני הצמיג יתאפשר ע"י החדרת אוויר בלחץ למרווחים בין חלקי הצמיג אשר יביאו אותו להתמלא וליצור פני צמיג על-פי דרישה והתנאים. חלקי צמיגים משומשים נמצאים גם ברחבי הגוף עצמו: הפגושים, הדלתות, הכנפיים הקדמיות והפתח האחורי.

אגב, אין זו הפעם הראשונה שהיצרן מפנטז על ייצור כלי רכב. לפני כשנתיים הוצג קונספט מרוץ ידידותי אף הוא, האפוק (Epoch) או "תקופה" באנגלית. לפי קומהו כבר אז אותת קונספט זה על רצינותה לייצר באופן ידידותי לסביבה ולהתחיל עידן חדש עבורה ועבור תעשיית הרכב. המפרט היה עתידני למדי (שלדה מבמבוק ומרכב מצמיגים ממוחזרים. ארבעה מנועים מגנטיים, אחד בכל גלגל, צמיגים מיוחדים בטכנולוגית EAP Electro Active Polymer) והזכיר לנו מעט את סדרת הכתבות על תחרות מכוניות המרוץ העתידנית,