ספק אם מישהו היה מעלה על דעתו תסריט שכזה, אבל נהג הפורמולה 1 הגדול מכולם, מיכאל שומאכר, חוזר למסלולים. פרארי הכריזה היום כי "שומי" ימלא את מקומו של פליפה מאסה, אשר נפצע באורח חמור בסיבוב האחרון בהונגריה.
שומאכר פרש ממירוצים בסוף עונת 2006, לאחר שצבר מספר-שיא של 7 תארי אליפות בפורמולה 1. יש לו כעת שלושה שבועות כדי להכנס לתכנית אימון מזורזת שתחזיר אותו לכושר הפיזי הנדרש, ולהתכונן לקאמבק המפתיע שיחול כבר בסיבוב הקרוב של האליפות על מסלול-הרחובות בוולנסיה, ב-23 באוגוסט. "פרק הפורמולה 1 היה סגור עבורי", אמר שומאכר, שנהג לאחרונה במכונית פורמולה 1 באופן רציני באפריל 2008. "אבל משיקולי נאמנות לקבוצה אני לא יכול להתעלם מהמצב העגום הנוכחי. כבעל אופי תחרותי אני בהחלט מצפה להתמודד עם האתגר שממתין לי". שומאכר השיג 5 מ-7 תאריו עם קבוצת פרארי.
ובינתיים, פליפה מאסה ממשיך להתאושש בקצב מעודד מפציעת-הראש הקשה שלו, שהתרחשה כתוצאה מפגיעה במהירות גבוהה בקפיץ שנפרד ממכוניתו של רובנס באריקלו במירוץ בהונגריה ביום א' האחרון. הוא כבר שוחח עם משפחתו ואף הצליח לקום ממיטתו וללכת מעט. עם זאת, לא ברור עדיין מצב עינו השמאלית שנפגעה – ואיש אינו יכול לומר אם יוכל לחזור ולנהוג.