השנים 2006-2008 היו מצויינות עבור קן בלוק במקצועו המשני – כן כן, משני – כנהג ראלי (כאיש עסקים, אחד ממקימי מותג הנעליים הספורטיביות DC, הוא כבר זכה להצלחה ולהכרה עוד קודם לכן). הוא צבר גביעים ונצחונות כחבר בקבוצת סובארו הרשמית בארה"ב. בשנים הללו הוא סיים פעמיים במקום השני באליפות ארה"ב בראלי ופעם אחת במקום השלישי והשיג 8 נצחונות במירוצים. באותן שנים סיים שלוש פעמים על הפודיום באירועי הראלי במסגרת תחרויות ה-X-Games.
אבל מה שהפך את בלוק לכוכב-על בינלאומי היה סרטון-וידאו בן ארבע-וחצי דקות שצולםפ בשדה-תעופה נטוש, הועלה ליוטיוב בנובמבר, צבר מאז כמעט 6 מיליון צפיות וגילה לגולשי אינטרנט ברחבי העולם את משמעות המילה "ג'ימקאנה". את השם כנראה אין צורך להציג בפניכם: Ken Block Gymkhana Practice. יחד עם בלוק מככבת בסרטון האימפרזה (דור קודם) המיוחדת שהוכנה עבורו על-ידי חברת Crawford Performance, עם 530 כ"ס. בבקשה.


העם רצה עוד, והעם קיבל. בשלב ראשון, כמתאבן, ראינו את תהליך הבניה של מכוניתו החדשה של קן בלוק. הפעם מדובר באימפרזה דור חדש, 2009, ומול עינינו היא הופכת מ-STI סדרתית למכונת מירוץ הארדקור – הפעם עם 566 כ"ס. הסרטון מתעד, בעריכה קצבית, את כל שלבי השיפורים (שארכו 43 ימים ומעל 800 שעות עבודה...), ולאלו מאתנו בעלי נשמה מכנית קשה שלא להתלהב. ולקנא.

זו, כמובן, היתה רק ההקדמה. סרט הג'ימקאנה השני צולם באתר חדש בנמל לוס-אנג'לס (במקום שיועד ספציפית לצילומי סרטים, אגב), ועלה לאוויר ב-1 ביוני. התוצאה: עוד מפגן נהיגה עוצר-נשימה, צילום ועריכה תואמים, וקרוב ל-5 מיליון צפיות בפחות מ-3 חודשים. הנה Ken Block Gymkhana Two The Infomercial.


התופעה ששמה קן בלוק הגיעה גם לאנשי תכנית הטלביזיה הבריטית האולטרא-פופולרית, טופ גיר. ג'יימס מיי, הרגוע והסולידי שבשלושת המגישים, נשלח לחוות מיד ראשונה את ביצועיו של בלוק. התוצאה היתה סרטון שלישי במספר, עם רמה חדשה של צילום ועריכה (כולל מטוסים החולפים בתזמון מושלם בתוך הפריים ושלל ציומי סופר-סלו-מושן), אלמנט קומי בשל תגובותיו של מיי במושב הנוסע, ופעלולים מגוונים עוד – בין היתר בזכות ירידה לשטח, קפיצות, והצטרפות ידיד של בלוק על אופנוע-מוטוקרוס... ידיד בשם ריקי קרמייקל, הנחשב לרוכב המוטוקרוס הטוב ביותר אי-פעם בארה"ב. בבקשה, תהנו.