מקור: www.autowereld.comמרצדס שחררה לפני כשלושה חודשים תמונות "ריגול" של הקופה כנפי שחף שלה. בזמן שבמרצדס משחררים עוד ועוד פרטים במשורה של הסופר-מרצדס המיועדת, כבר דלפה תמונה ראשונה מלאה של ממשיכת דרכה של ה-SL300 'גאלווינג' המיתולוגית.
התמונה – העושה רושם אותנטי למדי – הופיעה בשבועון הגרמני רב ההשפעה Auto Bild וברשת באתר Autowereld ההולנדי.

בראיון מקיף שהעניק אחד ממעצבי המכונית למגזין הרכב הגרמני המוביל Auto Motor & Sport, הארטמונט שינקביץ, (מה לעשות זהו שמו Hartmut Sinkwitz) נפרשה התפיסה העיצובית וההנדסית שמאחורי המכונית. המקור וההשראה למכונית הנה כמובן וכצפוי ה-300SL של שנת 1954בעלת דלתות כנפי השחף (Gullwing) המכונית החדשה שומרת כמובן על מוטיב הדלתות אשר נפתחות מעלה עד 70 מעלות ולפי הארטמונט גם הפופורציות של המכונית נשמרות; קורה A עמוקה ותלולה מייצר מראה שטוח וקרבי של המכונית מחד, וממושב הנהג ניבט מראה נקי מאידך.

ההשראה לעיצוב תא הנוסעים-טסים מגיע ממטוסי הנוסעים. לא, לא תראו כאן מגשי אוכל מתקפלים אולם רמת האיבזור הנה נאותה – לא ספרטנית מדי לשם השגת משקל נמוך, וגם לא יוקרתית יתר על המידה מן הצד שני. זה נראה – על סמך התמונות הספורות ששוחררו – כשילוב מעניין בין תכליתיות ופרקטיות של מכונית ספורט שימושית המיועדת לנהיגה, לבין רמת אבזור, פאר וכמובן – איכות גימור והרכבה, כמצופה ממרצדס בכלל, וממרצדס-על בפרט. בקונסולה המרכזית העשויה אלומיניום מוברש משולב סיבי פחמן נמצא את מערכת הסטריאו, קישור לבלותות', בקרת אקלים ופקדים שונים.
את אותו גימור אלומיניום (ה-SLS הנה המכונית הראשונה – הסדרתית... – של מרצדס שבה המרכב והשילדה עשויים כולם אלומיניום) שנמצא על מאווררי מערכת המיזוג, המחוונים, גלגל ההגה והטבעות המקיפות את לוח השעונים והפקדים השונים נמצא גם בדוושות. גלגל ההגה מכיל בתוכו מספר פונקציות, בדומה לפרארי של ימים אלו ומאחורי ההגה לוח שעונים הכולל רק שני מחוונים מרכזיים-מהירות ומד סל"ד, וברכב כזה, זהו העיקר!

הרוכש יוכל לבחור ממספר גוונים של עור למושבים אשר יעניקו תמיכה נחוצה לו, ולנוסע האמיץ שאיתו. עד כמה אמיץ? עד 315 קמ"ש.

אם לא תהיינה הפתעות מיוחדות תוצג המכונית בתערוכת פרנקפורט הקרובה, במהלך ספטמבר. תג המחיר הצפוי באירופה עומד על כ-220,000 דולר לפני מסים.