את הזונדה המופלאה של פאגאני לא צריך להציג בפניכם, אנו מקווים. מכונית-העל הדרמטית האיטלקית (עם שורשים ארגנטיניים) נולדה עוד ב-1999, ומאז יוצאת לאור בכמויות קטנטנות ובגרסאות יותר ויותר חזקות וקיצוניות. בשנה שעברה הושקה גרסת "צ'ינקווה" אולטרא-אקסקלוסיבית (Cinque, חמש באיטלקית, בשל כמות הייצור המיועדת. כן כן, רק 5 יחידות). זו מבוססת על הזונדה F הרגילה – עד כמה שאפשר לקרוא למכונית כזו רגילה – אך עם מנוע חזק יותר, לא פחות מ-678 כ"ס. נעשה שימוש בחומרים עוד יותר אקזוטיים לחסכון במשקל, ונבדלה מהזונדה F גם בהיותה מצויידת בתיבת הילוכיים סקוונסיאלית-רובוטית.
אנו יכולים רק לנחש כי על פאגאני הופעל לחץ כבד מצד לקוחות שנותרו מאוכזבים, לאחר שכל (כל!) חמש המכוניות מסדרת הצ'ינקווה נחטפו הרבה לפני שיוצרו. בכל מקרה, עכשיו יש (בעצם, מן הסתם כבר אין) הזדמנות נוספת לשים את היד על זונדה עוד יותר נדירה מנדירה: גרסת רודסטר לצ'ינקווה. המכניקה אותה מכניקה, עם 678 כ"ס ומעל 80 קג"מ ממנוע ה-V12 האימתני בנפח 7.3 ל' שמקורו בחטיבת AMG של מרצדס; המשקל המוצהר זהה לזה של גרסת הקופה, 1,210 ק"ג בלבד, וגם הביצועים המוצהרים: 0 ל-100 ב-3.4 שניות, 0 ל-200 ב-9.6 שניות (ואם אתם חייבים, בלמים קרמיים בקוטר 380 מ"מ יעזרו לה לעצור מ-200 קמ"ש בפחות ממחצית הזמן הזה, רק 4.3 שניות – תאוטה ממוצעת של מעל 1.3 G בחישוב מהיר).
עוד מצהירה פאגאני על תאוצת-צד מירבית של 1.45 G (עם צמיגי כביש, שלא תהיה טעות), בסיוע צמיגי 255/35-19 מלפנים ו-335/30-20 מאחור. האווירודינמיקה מסייעת לה לייצר כוח הצמדה של 750 ק"ג ב-300 קמ"ש. המהירות המרבית דווקא לא מוצהרת, אבל לגבי הצ'ינקווה קופה דובר על "מעל 350" – כך שאפשר להניח שהרודסטר תגיע לפחות ל-350 גם היא.