ביואיק אקסלביואיק נטעה יתד בסין כבר לפני כ-11 שנה תוך מחשבה כי זהו שוק הרכב הצומח הבא, אחרי ארה"ב – שאז עוד הייתה שוק הרכב המוביל בעולם עם עתיד רחב, נדיב ו-וורוד למדי. החברה הקימה בשנת 1998 מפעל במיזם משותף עם SAIC המוכרת לנו אשר הציע ללקוח הסיני מגוון רחב של רכבים ומערך תמיכה לאחר מכירה ללא תקדים עד אז בשוק הסיני. החברה מתמודדת עם מותגים אירופאים מוכרים המציעים מרכולתם בסין החל בפולקסווגן ואודי דרך וולוו וכמובן עד לכל מותגי היוקרה המוכרים הפועלים בסין.

לאחר שקו מיליון מכוניות ביואיק בסין נחצה לאחר 8 שנות מכירה, המיליון הנוסף הגיע בשבוע שעבר, אחרי 3 שנים נוספות בלבד, כאשר הביואיק ה-2 מיליון העבירה ידיים – היתה זו 'ריגל' ללקוח בצפון סין.
מגוון הרכבים המוצעים ע"י ביואיק לשוק הסיני כולל את הריגל, לה-קרוס, פארק-אווניו וכן דגמים ייעודיים לשוק הסיני דוגמת המכונית המשפחתית אקסל שזוכה להצלחה גדולה: משנת 2003 ייוצרו יותר מ-900,000 יחידות ממנה כאשר בחמשת החודשים הראשונים של 2009 ההצלחה נמשכת עם 94,000 יחידות שנמכרו.
ביואיק כבשה גם את הפסגה בתחום רכבי המיניוואן- מנהלים עם ה-GL8 וה-GL8 FirstLand אשר מצאו 240,000 קונים סינים מאז הצגתם ב-1999. גם הריגל אשר הוצגה בדצמבר 2008 נחשבת למכונית סלון- פרימיום (טווח מחיר של 26,000-37,000 דולר) מצליחה עם 34,000 יחידות שנמכרו. החיבה ל"רכבי שטח" בסין ממשיכה עם כ-2,800 יחידות מהאנקלייב המגודל אשר יובאו מארה"ב.

בביואיק צופים המשך במגמת העלייה במכירות לאחר הצגת הריגל בעל מנוע 2.0 ליטרים מודגש והלה-קרוס 3.0 ליטרים V6 SIDI הצפויות בקרוב. אנו משערים שהצלחת ביואיק בסין לא תושפע ממצבה הקשה של החברה האם מארה"ב, כפי ש-UMI ציינו ביחס לשוק הישראלי.