הניו-זילנדים ממש לא פראיירים, בוודאי שלא בכל הקשור לשילוב בין אטרף, מנועים וחומרים אקזוטיים...אחרי לא מעט פרסומים והדלפות לרשת, מציגה חברת "האלם סופר-קאר" הניו-זילנדית את גרסתה לנושא מכונית-על, ה-Hulme CanAm.

החברה הוקמה ב-2005 ושמה מהווה מחווה לאלוף הפרומולה1 של שנת 1967, דני האלם (Hulme) הניו-זילנדי אשר זכה בתואר עם מכונית בראבהם מול נהגים דוגמת ג'קי סטיוראט, גראהם היל, ג'ם קלארק, מריו אנדרטי ורבים וטובים אחרים. הנהג החביב ניסה מזלו גם באינדי 500 האמריקאי בשנים 1967-1969 ו-1971 עם מקומות רביעי בשני האירועים הראשונים והשתתף בסדרות מרוצים מקומיות.

המכונית העשויה – כצפוי – מסיבי פחמן אשר הוצגה בגרסה פתוחה דו-מושבית (בעבר הוצג גם קונספט סגור) משתמשת בגרסה מחוזקת של מנוע V8 7.0 ליטרים של שברולט קורבט. ולא, לא מדובר במנוע של פסגת ההיצע – הקורבט ZR1 הנוכחית (V8 6.2 ליטרים עם 638 כוח-סוס) – אלא מנוע גרסת ה-Z06.
עם 600 כוח סוס ומשקל קל (פחות מ-1,000 ק"ג) ה'האלם' יכולה להגיע למהירות מרבית של 300-320 קמ"ש, תלוי בכיול הסופי של תיבת ההילוכים בת ששת המהירויות כאשר הנהג יכול לנהוג בה בכביש ובמסלול.

מחירה הגבוה של האקזוטיקה, סביב 700,000$ לפני מיסים, וודאי שלא יהפוך אותה לנפוצה.
שווקי היעד הראשונים לאקזוטיקה הניו-זילנדית הם מדינות המפרץ ואירופה. המחיר המדובר מתייחס לגרסה הפתוחה; לצידה אמורה להיות מוצעת גרסת קופה סגורה, לגביה לא נמסר מחיר צפוי. החברה אופטימית באשר לסיכויי ההצלחה שלה, למרות המחיר והיעדר המורשת. בכל זאת, קשה למצוא כיום משהו קרוב יותר לנסיעה במכונית מרוץ אמיתית, החוקית לתנועה על כביש ציבורי.