פחות ארבע שניות ברינגכאשר הצליחה הדודג' וייפר ACR לשפר את זמן ההקפה של הקורבט ZR1 סביב מסלול ה'נורדשלייפה' בנורבורגרינג, היה ברור כי המילה האחרונה טרם נאמרה. ואכן, בשבוע שעבר התבשרנו כי צוות המבחן של GM הצליח לקצץ עוד 4 שניות מתוצאתה של הסופר-קרובט סביב הרינג, ולקבוע 7:22.4 דקות. זהו אכן שיפור נאה – אך עדיין חסרות כמה עשיריות כדי לגבור על תוצאתה של הוייפר, שקבעה כזכור 7:22.1.
ובינתיים, בלי כל קשר, הודיעה חטיבת הביצועים של GM כי תציג בתערוכת SEMA את מנוע ה-LS9 האימתני של הקורבט ZR1 בתצורת Crate, לאמור "ארגז". זהו מונח מקובל אצל יצרני ארה"ב לציון מנוע הנמכר כיחידה נפרדת, מוכן למירוצים (או לשיפורים). תערוכת SEMA היא בדיוק המקום להציג מנוע כזה, שבוודאי יגרום לסדנאות השיפורים השונות להזיל ריר. תזכורת: מדובר במנוע V8 בנפח 6.2 ל' בעל מגדש-על, המפיק 638 כ"ס ו-83.5 קג"מ. המחיר לא ידוע לנו אך ניתן יהיה לרכוש את המנוע הזה, ערוך ומוכן לקרב, החל מהאביב הקרוב.
אתר Autoblog ערך סקר בין גולשיו, במטרה לראות באיזו מכונית היו רוצים לשתול את המנוע המדובר. נכון לרגע כתיבת שורות אלה, הדגמים המובילים הם פונטיאק G8 (הסדאן הגדולה שהיא למעשה הולדן קומודור), ופונטיק סולסטיס (הרודסטר שמוצעת באופן סדרתי עם מנוע 4 ציל' טורבו ו-260 כ"ס, לכל היותר...). במקום השלישי נמצאת מאזדה מיאטה.
הכל על שברולט