בסוזוקי מתחילים בשיווק האלטו הננסית (עליה גם נהגנו במסגרת ההשקה העולמית) ומצפים שעד סוף השנה ימכרו בין 350 ל-400 מכוניות. דן גפני, ראש סוזוקי ישראל מעריך שבשנה מלאה תוכל האלטו להגיע לאיזור ה-600 כלים בשנה. עם תג מחיר של 79,000 שקלים, האלטו הופכת למכונית הזולה בארץ, עם מחיר נמוך במעט מהפנדה הידנית (בסוזוקי החליטו בסופו של דבר לא להביא את הגרסה הידנית לאלטו). מה שברור הוא שכרגע האלטו היא המכונית האוטומטית הזולה ביותר בישראל. תוך מספר שבועות תצטרף למבחר של סוזוקי ישראל גם הספלאש שצפויה לעלות בין 87,000 ל-90,000 שקלים.

"במשך שנים זה לא היה תחום בולט בארץ" מסביר דן גפני, "אבל השינויים בהרגלי הצריכה יחד עם כל מה שקורה בתקופה האחרונה עושים משהו. האלטו יכולה להתחיל כאן גל חדש – הן בעידן הכלכלי החדש עם המחיר הזול, והן בעידן החיסכון בדלק. יחד עם העובדה שזה רכב נקי יותר ושחוסכים עימו את זמן חיפוש החניה בעיר זה הופך את האלטו למכונית שמשנה את הרגלי הצריכה".

האם הציבור הישראלי בכלל מוכן למכונית קטנה כזו? "אני חושב שהציבור הישראלי מושפע מאוד ממה שקורה בעולם. בעולם מדברים היום הרבה על חיסכון ועל אנרגיה. באירופה ניתן לראות שהשוק מוטה הרבה יותר לכיוון מכוניות קטנות ובינוניות מאשר לפני חמש שנים. אנשים מבינים שבאזורים אורבניים אפשר לנסוע במכוניות קטנות בלי לוותר על כלום וזה חוסך זמן ואנרגיה. עם מכונית קטנה אתה זריז, מוצא חניה בקלות, חוסך ולא מזהם. כל זה יחד עם המוניטין והאמינות של סוזוקי בהחלט הופכים את האלטו לצעד חשוב בתחום המיני".

האלטו, שמצוידת במנוע 1.0 ליטר (68 כ"ס), מוצעת ברמת אבזור נאה למדי שכוללת 4 כריות אוויר, ESP, מערכת שמע מקורית, ותפעול חשמלי לחלונות (קדמיים) ולנעילה.