"סאוואג' ריוואל רודיאכט GTS". באנגלית זה נכתב קצת יותר טוב, Savage Rivale Roadyacht GTS. וזה עוד בלי שהכנסנו את שם החברה לתמונה: Bewerp (מבוטא, אנו מנחשים, "בֶוֶרפ". הם הולנדים). במבט ראשון זה נראה כמו עוד עיבוד-מחשב של מעצב צעיר עם יומרות גדולות, וכך זה אמנם התחיל – שני מעצבים צעירים, למען הדיוק. אבל המכנית הזו אכן נבנתה, הוצגה באירוע Top Marques Monaco היוקרתי באפריל, והחברה עומדת להתחיל לשווק אותה – במחיר רבע מיליון יורו (ועוד קצת) לחתיכה.
הייחוד כאן הוא שיש מקום לארבעה, לא לשניים בלבד כמו ברוב מכוניות הספורט-על האקזוטיות – והגישה לתא הנוסעים שהיא, איך לומר, מקורית. ראו את סידור הדלתות ופתיחתן. יש גם, אגב, גג קשיח מתקפל שנפתח או נסגר בתוך 20 שניות. המכניקה כוללת שלדת צינורות שעליה מרכב קרבון; מנוע שברולט קורבט בנפח 6.2 ל' מפיק 670 כ"ס בסיוע הגדשת-על וצמד מצנני-ביניים, ומניע את הגלגלים האחוריים (צמיגי 325/25 על חישוקי "20; הקדמיים הם 255/30-20) דרך תיבה אוטומטית. כל העסק שוקל רק 1,280 ק"ג והחברה טוענת לנתון 0-100 של 3.4 שניות, עם מהירות מרבית מעל 330 קמ"ש. מצד שני, הם גם טוענים לצריכת דלק הזויה של 10.6 ק"מ/ל' באתר החברה...
תא הנוסעים מעוצב על פי מוטיבים מעולמן של יאכטות יוקרתיות (ומכאן, יש להניח, הכינוי של המכונית), עם שילוב חומרים אקזוטי של קרבון, אלומיניום, עור ואלקנטרה. תפעול כל הפונקציות נעשה דרך מסך מגע מתקדם, ואבזרי הפינוק כוללים תא לצינון שמפניה, מרכז מוזיקה דיגיטלי, ושלט לגישה לרכב המובנה לתוך שעון-יד יעודי.
הייצור הסדרתי אמור להתרחש במחצית השניה של 2010, ויכלול רק 20 יחידות כולל אב-הטיפוס שהוצג במונאקו – כשהחברה כבר הצהירה על החלוקה לצבעים (ומה אם הלקוח ירצה דווקא ירוק עם נקודות זהב? יגידו לו "אין במלאי" או "תצטרך לחכות ולהוסיף הרבה כסף"?).