במגזין יוני של הירחון Mag-X היפני טוענים שיודעים כיצד תראה ההונדה סיוויק הבאה הצפויה לצאת לשווקים לקראת סוף 2011, כדגם 2012.

לפי המגזין, המתהדר במקורות משלו בקרב היצרן, המכונית אשר תוצג לשוק היפני (החברה תמשיך לייצר גרסאות שונות לשוק האמריקאי חובב הקופה והסדאן ולשוק האירופאי חובב ההאצ'באק) תהיה מעין הכלאה של גרסת סדאן וגרסת האצ'באק, הטוב בכל העולמות.
מנוע 1.5 ליטרים במגוון הספקים יחד עם תיבה רציפה או תיבה רובוטית חדשה יוצעו בכל השווקים כמו גם גרסאות עם מנועים בנפחים גדולים יותר (1.6 ליטרים ו-1.8 ליטרים מן הסתם). אירופה תזכה לגרסת דיזל בנוסף לגרסה היברידית הצפויה בוודאות, למרות התחרות מבית בדמות האינסייט המצליחה.

אם נשפוט לפי איור הצד/חזית של הרכב נראה שהחרטום המרשים, על חיוכו ה"כרישי" עבר התמתנות מסויימת, אולם בתי הגלגלים התפוחים המוגנים ע"י פלסטיק שחור נותרים ללא שינוי. במבט צד בולט קו חלונות טרפזי כאשר זויות קורה A ו-C הנוטות בחדות שוברות את קו המותניים הגבוה. מראת צד העומדת על זרוע עצמאית (כפי שראינו בסיטרואן C4) הנה חידוש. נראה גם כי הונדה נטשו את רעיון ידיות פתיחת הדלתות החבויות (בדגם הנוכחי הידיות שלהן מוסתרות בדופן).

כולנו תקווה שהמבחן אשר ערכנו לסיוויק הנוכחית בו מחינו על עיצוב ספורטיבי שלא זוכה לכיסוי ממשי לא יחזור על עצמו עם מחליפתה.

הכל על דגמי הונדה המשווקים בארץ
כל המידע על ההונדה סיוויק העדכנית