הונדה סיוויק האצ'בק 2025 חוות דעת

נבדק על ידי אוהד אלגוב
  • רקע כללי

    לקראת 2023 נחת בישראל הדור החדש של הונדה סיוויק. הדגם העדכני מבוסס על פלטפורמה חדשה, המרכב קשיח מקודמו וממדיו גדולים במעט מאלו של הדור היוצא.

    בישראל משווקת הסיוויק עם יחידת הנעה ההיברידית המשלבת בין מנוע בנזין 2.0 ל' המשמש לרוב כגנרטור, לבין מנוע חשמלי המפיק 183 כ"ס ו-32 קג"מ ואחראי על ההנעה ברוב המצבים.

    לצד גרסה זו מוצעת גרסת טייפ R הספורטיבית, עם מנוע 2.0 ל' מוגדש (329 כ"ס), תיבה ידנית ומפרט טכני משופר הכולל דיפרנציאל קדמי מוגבל החלקה, בולמי זעזועים נשלטים אלקטרונית, היגוי מקוצר (2.1 סיבובים מנעילה לנעילה), בלמים של ברמבו, צמיגים ספורטיביים ועוד.

  • עיצוב ונוכחות

    בעבר סיוויק במרכב האצ'בק הציגה מופע רעשני ומצועצע, ולזו העדכנית מופע יוקרתי ומלוטש יותר. היא גם נראית גדולה ורחבה מממדיה, מה שמעניק לה נוכחות רבה יחסית למכונית מסוגה.
  • תא נוסעים ומטען

    גם בסביבת הנהג ההופעה נקייה ומנימליסטית, לעיתים מדי, והתחושה קודרת. עם זאת, איכות החומרים טובה לרוב והנדסת האנוש מוצלחת.

    הישיבה נמוכה, קל למצוא תנוחת נהיגה נוחה וגם מושב הנהג מוצלח.

    הכניסה לאחור דורשת התכופפות, אולם בפנים מגלים מרחב טוב עבור שני נוסעים. אין פתחי אוורור ברמות הגימור הנמוכות - וזה לא אידיאלי בקיץ הישראלי ובתחומי המחיר האלה.

    לתא המטען נתון צנוע, גם ביחס למשפחתיות האצ'בק אחרות – 345 ל' בלבד - אך בזכות מבנה נכון הוא שימושי למדי.

  • מנוע וביצועים

    יחידת ההנעה ההיברידית מוצלחת במיוחד. הביצועים טובים, ויחידת הכוח מציעה עליה הדרגתית בסל"ד ובסאונד היוצרת תחושה של החלפות הילוכים. במרבית המצבית יחידת ההנעה הזו שקטה ומציעה אופי "חשמלי" בנהיגה יום-יומית, אך תחת האצה האופי "בנזיני" וספורטיבי. גרסת טייפ R הספורטיבית טרם נבחנה.
  • טווח נסיעה חשמלי / צריכת דלק

    energy_2.svg

    במבחן הדרכים לגרסה ההיברידית צריכת הדלק הממוצעת עמדה על כ-17.5 ק"מ לליטר – נתון מצוין. בנהיגה מתונה נרשמו בקלות כ-20 ק"מ לליטר. גרסת טייפ R טרם נבחנה.

    • צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת הדלק המשולבת לפי נתוני יצרן. כמה קילומטרים תוכלו לנסוע בכל ליטר של דלק
      20.8 ק"מ/ליטר
    • צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק אמיתית משתנה מנהג לנהג בהתאם למזג האוויר ולסגנון הנהיגה. הנתון המוצג מבוסס על המדידה במהלך נסיעת מבחן של מגזין אוטו
      17.7 ק"מ/ליטר
    • נפח מיכל דלק
      40 ליטר
    • דרגת זיהום אוויר
      דרגת זיהום אוויר
      נתון דרגת הזיהום נקבע ע"פ נוסחה של משרד התחבורה
      3
  • נוחות והתנהגות

    כיול המתלים של סיוויק נוטה לצד הנוקשה, אך הוא נעשה בצורה פרוגרסיבית ואיכותית. זה אומר שהסיוויק אומנם אינה מכונית רכה ומלטפת, אך תטפל ברוב השיבושים באופן יעיל מחד ומצטיינת בריסון המרכב מאידך. רעשי הכביש והרוח מורגשים יותר מן הרצוי. התנהגות הכביש טובה מאוד עם יכולת גבוהה בפניות, זוויות גלגול מתונות וריסון טוב של המרכב. הבלימה טובה מהמקובל בכלים היברידיים, כשרק במקרים קיצוניים קשה לדייק את מינון הבלימה.
  • תמורה למחיר

    מחירה של סיוויק גבוה באופן קיצוני ביחס למשפחתיות קומפקטיות אחרות עם נתונים דומים - והתמורה לא גבוהה.
  • גרסאות ורמות גימור

    הונדה סיוויק החדשה משווקת בישראל בגרסה היברידית המוצעת בשלוש רמות גימור.

    רמת 'אלגנס' כוללת תאורת לד, חישוקי "17, מפתח חכם, בקרת אקלים, צג "9, מחוונים מוקרנים "7, תפעול חשמלי למושב הנהג ועוד.

    רמת אבזור 'ספורט' מוסיפה חישוקי 18 אינץ', ריפוד משולב בד-עור למושבים, איפור והופעה ספורטיביים יותר ועוד.

    רמת 'אדוונס' מוסיפה תאורה אדפטיבית, גג זכוכית, מחוונים מוקרנים "10.2, תפעול חשמלי גם למושב הנוסע, ריפוד עור למושבים הקדמיים (דמוי עור באחוריים), מערכת שמע משודרגת של בוז ועוד.

    גרסת טייפ R הספורטיבית מעוצבת באופן אגרסיבי בהשוואה לסיוויק הרגילה, ולרכב גם ספוילר אחורי גדול ושלושה פתחי מפלט. בגרסה זו תאורת לד מלא, מפתח חכם, צג "9, מחוונים מוקרנים, מושבי ספורט ייחודיים ועוד.

  • בטיחות

    הונדה סיוויק נבדקה ע"י יורו NCAP בשנת 2022 וקיבלה דירוג של 5 כוכבי בטיחות עם ציון של 89% בהגנה על מבוגרים, 87% בהגנה על ילדים ו-82% בהגנה על הולכי רגל. היצע מערכות הבטיחות המתקדמות כולל מערכת בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה מנתיב הנסיעה, ניטור רכב בשטח מת, התרעה על תנועה חוצה בנסיעה לאחור ועוד.
  • מה חדש בדגם

    במאי 2024 הציגה הונדה מתיחת פנים לסיוויק עם עדכון עיצובי קל, רענון סביבת הנהג ותוספת כוח ליחידת ההנעה ההיברידית. הסיוויק המחודשת צפויה לנחות בישראל במהלך 2025.
  • 01.png

    סיכום חוות הדעת של אוהד אלגוב

    הונדה סיוויק היא משפחתית מצוינת, אך מחירה הגבוה פוגע בתמורה.

הונדה סיוויק האצ'בק מחירון וגרסאות

סמנו עד 4 גרסאות להשוואה

גרסה

מחיר יבואן

החזר חודשי

הונדה סיוויק האצ'בק השוואה למתחרים

סמנו עד 4 דגמים להשוואה
  • energy_2.svg
    ` on
    הונדה סיוויק האצ'בק
    הונדה סיוויק האצ'בק 2.0 ל' היברידי, אוט', Elegance
    מחיר מחירון ₪219900
  • electric.svg
    on
    אורה 03 פאנקי קאט
    אורה 03 (פאנקי קאט) 400, חשמלי, Classic
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 400
    מחיר מחירון ₪139900
  • מאזדה 3
    מאזדה 3 סדאן 2.0 ל', אוט', Comfort ,2x4
    הספק כוח סוס 165
    מחיר מחירון ₪161500
  • אופל אסטרה
    אופל אסטרה 1.2 ל' טורבו, GS Line
    הספק כוח סוס 130
    מחיר מחירון ₪167990
  • on
    פולקסווגן גולף
    פולקסווגן גולף (מ. פנים) 1.5 ל' טורבו היברידי מתון, אוט', Life
    הספק כוח סוס 116
    מחיר מחירון ₪176900
  • פורד פוקוס
    פורד פוקוס 1.0 ל' טורבו היברידי מתון, אוט', סטיישן, Titanium Tourer
    הספק כוח סוס 155
    מחיר מחירון ₪165900
  • יונדאי אלנטרה N
    יונדאי אלנטרה N, אוט', 2.0 ל' טורבו
    הספק כוח סוס 280
    מחיר מחירון ₪234900

חוות דעת גולשים על הונדה סיוויק האצ'בק

4.7/5

דירוג משוקלל של גולשי אוטו

לביקורות הגולשים (7)

הנאת נהיגה

4.6

עלויות תחזוקה

3.9

נוחות השימוש ואבזור

4.7

מרווח ישיבה

4.7

תא המטען

4.6

יש לכם הונדה סיוויק האצ'בק? כתבו חוות דעת

הונדה ישראל רשימת דגמים

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.