אחרי שפיג'ו הציגו את המכונית ההיברידית שלהם ללה-מאן אף אחד כבר לא מרים גבה נוכח הצגתה של מכונית חשמלית מלאה למרוץ 24 השעות של לה-מאן.

חברת GreenGt משוויץ טוענת כי למרוץ הל-מאן של 2011 (הכינו כרטיסים מראש) תוכל להעמיד על קו הזינוק מכונית מרוץ מאושרת ע"י FIA הנעה על חשמל בלבד, ולראיה הציגה את ה-GreenGT כמכונית קונספט "אמיתית".

המכונית השוקלת כ-900 ק"ג עוטה פיברגלס חזק וקל על גוף העשוי סיבי פחמן ומקבלת את כוחה מצמד מנועים חשמליים בעלי הספק הנע מ-350 עד 450 כוח-סוס. מנועים אלו מאפשרים זינוק של מעט פחות מ-4 שניות מ-0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של כ-275 קמ"ש. המכונית משתמשת הן בכוחם החשמלי של סוללות הליתיום-איון שלה והן בפנלים סולריים במעטה הרכב. לא נמסר האם ה- GreenGTמנצלת את כוח הבלימה לטעינת הסוללות או נעזרת בכל מיני אמצעים אחרים לשיפור טווח הנסיעה.

מעבר למכונית אשר תתחרה ב-2011, מתכננת החברה הקטנה והיומרנית לייצר ולמכור 22 גרסאות של המכונית החוקיות לכביש.

כיצד מתכוננת החברה להתמודד במרוץ סיבולת בן 24 שעות ברכב חשמלי שהמושג 'עצירת תדלוק' אינו קיים לגביו, בטכנולוגיה של ימינו בכל אופן, איננו יודעים. האם הדומיננטיות של אודי - המנצחת המסורתית - הדבקה בטכנולוגיית הדיזל או השאיפות להצלחה של אסטון מרטין במרוץ בסכנה?! כנראה שלא.