ההתחלה של פולריס היתה בשלג...במסגרת דיווח לבעלי מניות והודעה לעיתונות הודיעה הנהלת פולריס, יצרנית אופנועי השלג הגדולה בעולם, טרקטורונים (כולל רכבי הפנאי/עבודה ריינג'ר ו-RZR), ואופנועי קרוזר (תחת המותג ויקטורי) וליין שלם של תוספות ושמנים לרכב על הקמת "מחלקת רכבי כביש" חדשה, "תוך חשיבה ובניית המחלקה בראייה לטווח ארוך".
כבסיס למחלקה החדשה ישמש המותג ויקטורי – הקשר היחיד עד כה של פולריס עם אספלט – כאשר בחברה מסבירים כי הידע הנרחב שהצטבר במשך השנים בייצור כלי רכב שונים ומגוונים, בטכנולוגיה, בשיווק ובחשיבה המקורים יהוו את הבסיס לחטיבה החדשה, מה שיבטיח יציאה מהקופסה וחשיבה מקורית.
בשלב זה לא דווח על כיוון מסוים או על כוונות ספציפיות במה להתמקד באמצעות אותה המחלקה, אך עצם הכנסת המותג ויקטורי תחת אותה המחלקה החדשה, יחד עם הצהרות ההנהלה, מבהירים כי בעתיד הלא רחוק תורחב הפעילות בתחום כלי הרכב לכביש, מה שמעלה כרגע לא מעט ספקולציות.
"עיקר ההתמקדות שלנו בטווח הקרוב תהייה בהרחבת התחום הדו-גלגלי, תחום בו אנו מאמינים כי צפויה בו עלייה בשנים הקרובות", הסביר נשיא פולריס, בנט מורגן. "בטווח הארוך יותר אנו רואים את כל תחום רכבי הכביש (On-Road Vehicle בשפתו) לנגד עינינו" סיכם מורגן מבלי לפרט יתר על המידה.

השאלה המסקרנת ביותר היא אלו מוצרים חדשים צפויים לנו מפולריס בשנים הקרובות; בראש ובראשונה – מה המשמעות של "הרחבת המותג ויקטורי"? נשיא פולריס הקודם, טום טילר, צוטט לא פעם על הכוונה "להתקרב" לתעשיית הרכב הקונבנציונלית, או לכל הפחות לתעשיית רכבי הכביש, אשר בניגוד לרכבי הפנאי והדו-גלגלי דורשת משאבים, טכנולוגיות והשקעות גבוהות מאוד, בעיקר משיקולי בטיחות, תקינה, רישוי ועוד.
אנליסטים מעריכים כי בטווח הקרוב מדובר בשלושה כיוונים חדשים: אופנועים נוספים – אולי אופנועי ספורט – בנוסף לדגמי הקרוזר הכבדים וה"אמריקאים" של ויקטורי; קטנוע – כנראה בסגמנט ה-150 סמ"ק, בשעה שהשוק האמריקני מתחיל להיפתח לסוג כלי רכב אלו שעד כה נחשבו כחייזרים בארה"ב; רכב חשמלי – בתחילה ככל הנראה גרסה כזו או אחרת הדומה (או אף מתבססת בחלקה) על דגמי ה-RZR הדו-מושביים. ככל הנראה מדובר בכלי רכב לשטחים סגורים ותחומים, דוגמת שכונות סגורות, שטחים תפעוליים או פנאי. הפואנטה כאן תהיה מן הסתם עצם השימוש של טכנולוגית הנעה חשמלית וההצלחה המסחרית של רכב שכזה שיש התולים את התקווה שרכב חשמלי קומפקטי כזה יימכר במספרים גדולים דווקא בחשיבה השונה והוורסטיליות של יצרנית כמו פולריס, המגיעה כאמור "מהשטח" ומתחומי התמחות חריגים בהשוואה ליצרניות רכב קונבנציונליות.
בטווח הרחוק יותר ידוע כי גם בפולריס עצמה בודקים ובוחנים כל כיוון אפשרי, בכלל זה ייצור מכוניות כביש של ממש – גם אם תהיינה חשמליות או מונעות בכל טכנולוגיה מתקדמת אחרת.

פולריס מכרה במהלך שנת 2008 בכמעט 2 מיליארד דולר – עליה של כ-7% ביחס לשנה הקודמת, כאשר חטיבת האופנועים שלה – ויקטורי – גלגלה מחזור של 94 מיליון דולר, ירידה ביחס למחזור בשנת 2007 שעמד על 113 מיליון דולר.