שברולט אופטרה - תמכר לצד הקרוז החדשהלמרות ש-UMI השיקה אתמול (יום א') את שברולט קרוז, מתברר שאנחנו טרם נפרדים מקודמתה, האופטרה. לפי ירון גורטלר, סמנכ"ל שיווק ומכירות של UMI, ייצור המשפחתית הוותיקה של שברולט ימשך בקוריאה עוד כשנה וחצי: "ולכן אנחנו מתכוונים להמשיך ולמכור אותה בארץ גם בשנה הבאה". אומר גורטלר.

מבחינת מחיר לצרכן, האופטרה לא תהיה זולה משמעותית מהקרוז; מבחינת ציי רכב זה כבר סיפור אחר. לפי גורטלר ברצונם להתמודד עם האופטרה מול הכלים הזולים יותר בתחום כמו מיצובישי לאנסר הוותיקה (שם ביצע היבואן מהלך דומה) וניסן טידה. עם הקרוז ברצונם להתמודד מול המשפחתיות המובילות כמו מאזדה3, טויטה קורולה ואחרות.

וכך בעוד הקרוז תתמקד גם בצד הפרטי, האופטרה תתמודד בעיקר בשוק הציים. כמובן שמהלך זה יאפשר ל-UMI להעמיק את אחיזתם בסגמנט החשוב ביותר של השוק הישראלי, המשפחתיות. כדאי לציין שבסיכום 2008 האופטרה ניצבה במקום הרביעי בטבלת המכירות של הפלח המשפחתי, כך שלמהלך המעניין של UMI יכולות להיות השלכות משמעותיות לא רק על המאזן של היבואנית, אלא גם על דרוג המותגים בשוק הרכב הישראלי.
ראיון עם אבי ארוך, מנכ"ל UMI, באירוע השקת שברולט קרוז בישראל (וידאו)