באיחור של כחצי שנה ולאחר משא ומתן ארוך למדי תנחת בארץ בשבועות הקרובים המחליפה החשובה של היונדאי גטס, הלו היא היונדאי i20. למרות זאת מדובר בהקדמה בולטת של לוח הזמנים. למעשה נחיתת היונדאי i20 הייתה אמורה להתעכב אף יותר ובמקור היבואן ציפה לה רק בסוף השנה. אבל, המשא ומתן נשא פירות מהירים ואפקטיביים יותר ממה שצפו. ביונדאי עדיין לא מדברים על מחירים אך יש להניח שאלה יהיו תחרותיים שכן למעשה זו הייתה סיבת העיכוב. עם זאת כבר כעת ברור שהם יהיו יקרים יותר מאלה של הגטס. שיווק הגטס יימשך עד סוף השנה.

היונדאי i20 תגיע לכאן בגרסאות ה-1.4 וה-1.6 ליטר (100 כ"ס ו-126 כ"ס בהתאמה), ועם תיבת הילוכים אוטומטית. כמו כן תוצע גרסת השלוש דלתות הנאה. מדובר כמובן במכונית חשובה ביותר עבור היבואן שכן הגטס המוחלפת זכתה כאן לפופולאריות גבוהה ושנים רבות הייתה הקטנה הנמכרת ביותר בארץ.
יונדאי i20 בדרך; ה-ix55 לא
צילום: מנהל
יונדאי i20 בגרסת ה-3 דלתות. גם היא בדרך
מאידך החליטו ב'כלמוביל' שלא להביא אלינו את ה-ix55, הגרסה האירופאית לוורה-קרוז (שבעצמו הינו האח היוקרתי של הסנטה פה). ביונדאי מאמינים שאין זה הזמן המתאים להשיק בארץ כלי יוקרתי שכזה שבוודאי לא יהיה זול. גם המצב בתחום הדיזל (הגרסה היחידה כרגע באירופה), לא מעודד אותם.