ראשי יונדאי יודעים שכדי לעמוד במטרה שהעמידו לעצמם – הפיכה לאחת מחברות הרכב הגדולות בעולם – הם צריכים יותר מאשר מספרים בלבד. לא מספיק למכור מליוני אקסנטים וגטסים, צריך גם לייצר מכוניות שיתחרו כתף בכתף עם הטובות ביותר בקטגוריות יוקרתיות.
זו כנראה לפחות אחת הסיבות מאחורי הקרוסאובר החדש של החברה, הוורה-קרוז, וללא ספק המטרה העיקרית שעמדה בפני מנסח ההודעה לעיתונות – איך עוד אפשר להסביר הודעה לעיתונות שמזכירה ''מלונות בוטיק'' כמקור ההשראה לעיצוב הפנים, ומשווה את הוורה-קרוז לאילנות גבוהים מבית לקסוס (הוורה-קרוז אמור להיות שקט יותר מה-RX350) ומרצדס (ועם תא מטען גדול יותר משל ה-GL, שארוך ממנו ב-20 ס''מ).כפי שסיפרנו בחשיפה הראשונית, המנוע הוא מנוע ה-V6 בנפח 3.8 ל' המציע כאן 260 כ''ס ו-35.6 קג''מ. במפרט הטכנולוגי נרשמים סעפת יניקה באורך משתנה, תזמון משתנה לשסתומי היניקה ושרשראות תזמון שאינן דורשות החלפה (לפחות לא מתוכננת). לשקט והשלווה בתא הנוסעים תורמות תושבות מנוע נשלטות אלקטרונית. המנוע משודך לגלגלים דרך תיבה משושת הילוכים של אייסין ומערכת הנעה כפולה עם מצמד אלקטרוני, שמשלבת את הגלגלים האחוריים לפי הצורך וניתנת לנעילה בחלוקת מומנט של 50:50 בין הצירים, בדומה לזו שפגשנו כבר בטוסון ובסנטה-פה. מנוע הדיזל V6 בנפח שלושה ליטר, עליו דיווחנו אז, לא מופיע משום מה בהודעה לעיתונות שיצאה בתערוכת דטרויט, רמז אולי לזה שיונדאי שומרים את מנוע הדיזל לחשיפה האירופאית של הורה-קרוז.
המתלים הם בתצורה המקובלת כיום של מקפרסון מלפנים ורב חיבורי מאחור, עם קפיצי סליל בכל הפינות, ונושאים חישוקי ''17 בדגם הבסיסי או ''18 בדגמים היקרים יותר. הלקוחות שיבחרו בגרסאות היקרות יוכלו לקבל גם מערכת כל של אינפיניטי עם מגבר חיצוני בעוצמה של 605 וואט, מחליף דיסקים, עשרה רמקולים וסאבוופר.