קיה הציגה עוד ב-2006 מכונית היברידית מוכנה לייצור – הריו היבריד, אך בשל התחזקות המטבע המקומי הפך ייצוא מכוניות מקוריאה לכדאי פחות; נתון זה הוביל את הנהלת יונדאי, החברה האם של קיה, להקפיא לעת עתה את תוכניות פיתוח המכונית ההיברידית הסדרתית לפחות עד 2009.

עתה חושפת קיה במסגרת תערוכת הרכב של סיאול את הפורטה LPI היבריד (הפורטה מיועדת להחליף את הסראטו) – ההיברידית הסדרתית הראשונה של היצרנית. הפורטה היבריד מעוטרת בלוגו "Eco Dynamics" – השם הנוסף שיציין את המכוניות ה'ירוקות' של קיה מכאן והלאה.

בפורטה LPI היבריד משולב מנוע בעירה פנימית מוזן גז (גפ"מ) עם מערכת היודעת לאגור אנרגיית בלימה במערך סוללות ליתיום-פולימר, ולתרום אותה לעזרת המנוע בעת התנעה או האצה.

הכוח – 114 כוח-סוס ממנוע 1.6 ליטר – מועבר אל הגלגלים באמצעות גיר רציף ולדברי קיה עומדת צריכת הדלק הממוצעת על למעלה מ-17 ק"מ/ליטר.

קיה מתעתדת לחשוף מכונית היברידית לגמרי לקראת 2011, כזו המשלבת בין מנוע חשמלי למנוע קונבנציונלי כאשר החשמלי לבדו יכול להניע את הרכב. שנה מאוחר יותר מתוכננת השקה של מכונית מונעת בטכנולוגיית תא דלק – הראשונה של הקונצרן – כאשר עוד לא ברור אם תחת שם המותג קיה בלבד או גם יונדאי.