סיפורה המקומי של ההונדה סיוויק 5 דלתות לא התנהל בדיוק לפי כללי הספר של השוק הישראלי. המכונית נחתה כאן באיחור, באמצע 2006, עם מחיר יקר בהרבה מאחותה בגרסת הסדאן (הפרש של כ-40,000 שקלים!) ועם תיבה רובוטית (לעומת אוטומטית רגילה בסדאן), ולכן היא סבלה באופן די ברור מרמת מכירות נמוכה ביותר. זאת בעוד גרסת הסדאן (שבאופן מעניין מבוססת על פלטפורמה שונה) זוכה להצלחה. בתחילת השנה, עם מתיחת הפנים שעברה כל משפחת הסיוויק, זכתה מחומשת הדלתות לתיבה אוטומטית רגילה ולתג מחיר זול בהרבה, 140,000 שקלים, שנראה כבר הרבה יותר הגיוני (ועדיין בצד היקר של השוק).

כעת, במהלך מוזר למדי, החליטו בהונדה לעבות את ההיצע עם שלוש גרסאות נוספות תחת רמות הגימור Sport ו-Luxury, אשר הינן יקרות משמעותית. גרסת הספורט (רמת גימור בלבד) שווקה כאן גם בעבר אבל כעת ניתן לקבלה גם ללא גג הזכוכית. היא עולה 149,000 שקלים ולעומת האחות הרגילה, השינוי העיקרי הוא חישוקי ה-17" וצמיגים במידות 245/45, ואליו מתווספת קוסמטיקה קלה מבחוץ (פנסי ערפל) ומבפנים (בקרת שיוט).
גרסת ה-Luxury שהינה החידוש האמיתי בארץ עולה 154,000 שקלים וכוללת גם תאורת קסנון, בקרת אקלים מפוצלת וחיישני חניה. תמורת 164,000 שקלים תקבלו בנוסף גם גג נפתח. מה שברור הוא שמחירים אלה שוב מרחיקים את הסיוויק 5 דלתות מהמתחרות.

האם גרסאות כאלה בכלל נחוצות? ממש לא ברור, אבל זה חלק מהתפיסה של הונדה - להציע, בניגוד למתחרים, שפע גרסאות יקרות.