לאחר שהתבשרנו על מצבה הפיננסי הקשה של ניסאן עד כדי הצהרות כי יתכן ותדיר רגליה מתצוגות הרכב בשנה-שנתיים הקרובות, אנו נחשפים למכונית תצוגה חדשה מבית ניסאן, הקאזאנה (Qazana).

רכב התצוגה הנו בתצורת קרוסאובר ומצויד ב"דלתות ההתאבדות" (צירי הדלתות הקדמיות ממוקמים על קורה B ולא A כמקובל). החישוקים ענקיים וכאן הנם בקוטר 20 אינץ', כיאה למכונית תצוגה המכבדת את עצמה. עוד ניתן להבחין בקו החלונות המזכיר את סדרת ה-Z של החברה ומראה ה-U של הפנס האחורי חוזר גם בדיפון הדלתות. למרות העיצוב העתידני, היעדר הפגושים ומיקום חלק מפנסי החזית על מכסה המנוע, טוענים בניסאן כי יש במראה רכב התצוגה יותר מרמז לקרוסאובר חדש הצפוי לצאת לשוק כבר במהלך 2010.

עיצוב הפנים, בהיותו משוחרר מכבלי מגבלות הייצור הסדרתי, שואב את השראתו ממיכל הדלק של אופנוע, כך לפי ניסאן. תצורת הטיפה המזוהה עם מיכלי הדלק ממשיכה מהקונסולה המרכזית גם אל לוח השעונים, כאשר שילוב הצבעים צועק על רקע בורדו ולבן. מראות הצד עשויות חומר שקוף דמוי זכוכית ומעל לוח המחוונים "גגון" צף.
מבחינה מכנית, נמסר כי הקואזאנה מצוידת במערכת הנעה 4X4 חדשה אשר תוצג בקרוב - ותו לא.
רכב התצוגה עוצב באנגליה, בשלוחתה האירופאית של ניסאן, וגרסתו המוכנה לייצור מיועדת להיות מיוצרת במפעלה של החברה בסאנדרלנד. גם אם רק חלק מעיצובו, בעיקר עיצוב הפנים, יזלוג לרכב הסדרתי, אזי ניסאן שוברים את התבנית בה עיצבו את הרכבים הסדרתיים עד עתה. בלשון המעטה.