את סדנת edo competition הגרמנית (כך הם כותבים את שמם, אגב, ללא אות גדולה) אנו מכירים לא מהיום, וגם הבנטלי קונטיננטל GT היא דגם פופולרי מאד אצל סדנאות שיפורים למיניהם. ובכן, עכשיו מעניקה edo טיפול חם לקופה של בנטלי – וטוענת כי התוצאה היא מכונית ה-GT המהירה ביותר בעולם. כדי לגבות את ההצהרה היומרנית הזו מטפלת אדו במנוע ה-W12 של הבנטלי ומוציאה ממנו 680 כ"ס, וגם כאן טוענת הסדנה כי זו מכונית ה-GT החזקה ביותר בעולם. לדעתנו יש לבראבוס – שמציעה שיפורים למרצדס CL עם הספקים שמגיעים עד 730 כ"ס – מה לומר בענין הזה, אבל שיהיה. גם המומנט המרבי עולה, כמובן, מ-76.5 לכמעט 90 קג"מ ב-2,500 סל"ד (וסליחה שאנחנו נודניקים, אבל ב-CL-בראבוס המומנט המרבי מוגבל ל-112 קג"מ...). על הכביש התוצאה היא תאוצה מ-0 ל-100 ב-4.2 שניות, ומהירות מירבית של "מעל 340 קמ"ש". הבראבוס-CL המוזכרת לעיל מגיעה ל-100 קמ"ש מהר יותר, ב-4 שניות עגולות, אך שם המהירות המירבית מוגבלת ל-340 קמ"ש כך שאולי באמת הקונטיננטל של אדו יכולה לטעון לתואר ה-GT המהירה בעולם.
פרט מענין בחבילה שמציעה אדו היא מערכת פליטה עם בקרה על הצליל: הנהג יכול לבחור בין שתי רמות רעש. פרט לכך נמצא כאן את הטיפול האווירודינמי המקובל, מיתלי אוויר מתכווננים הניתנים להנמכה – בנפרד קדימה ואחורה – עד 35 מ"מ, וחישוקי "20 הניתנים לצביעה לפי הזמנת הלקוח, בדיוק כמו המכונית כולה.

עוד מסדנת edo: התעללות בפרארי אנזו