כקדימון להשקתה הרשמית בתערוכת ז'נבה ותחילת השיווק באביב 2009 - ואיזה מועד מתאים יותר להשקת מכונית כזו - מציגה פיאט את גרסת הגג הרך המתקפל (חלקית) של ה-500.
אין מדובר בפרשנות של יצרן עצמאי כזה או אחר למכונית אלא על גרסת יצרן רשמית אשר עוצבה ע"י מחלקת העיצוב של פיאט ותיוצר בפולין. לחובבי ההיסטוריה נציין שגרסה זו שואבת את השראתה מגרסת ה-Open Top של ה-500 משנת 1957 (ראו תמונה) אשר הביאה את בשורת הגג הפתוח, גם אם לא באופן מלא, להמונים, ובזול.
תערוכת ז'נבה: נחשפה הפיאט 500C
צילום: מנהל
מבחינה מכנית אין שום חידוש מתחת למכסה המנוע בהשוואה ל-500 המוכרת, כאשר מגוון המנועים (1.3 ליטרים 75 כוח-סוס טורבו דיזל, 1.2 ליטרים בנזין 69 כוח סוס ו-1.4 ליטרים בנזין 100 כוח סוס) יוצעו גם בגרסה זו. תיבות ההילוכים, ידניות או רובוטיות, זהות אף הן. החידוש בגג הנפתח חשמלית הנו שילובו של אור הבלם בגג עצמו ולא על תא המטען האחורי, יחד עם ספוילר אחורי קטן. מנגנון הפתיחה תוכנן כך שתמיד יפנה אור הבלם לאחור. בניגוד לרכבי קבריו "מלאים", קורה C נותרה כאן על כנה וקו הגג מלא. כתוצאה מכך נשמרה קשיחותה המבנית של ה-500, כך מבטיחים בפיאט.

מערכת 'עצור וסע' (Start & Stop) בה בכל פעם שהנהג משלב לניוטרל או משחרר את המצמד המכונית מכבה עצמה, תוצע ללא תוספת תשלום ותסייע לצריכת הדלק הנמוכה.
ניתן יהיה לבחור בשלושה גוונים שונים לגג: שנהב, אדום או שחור. מבחר הצבעים כולל שני גוונים יחודיים לדגם זה, "אפור חם" ו"פנינה אדום", וכמובן יתר הגוונים אשר מוצעים בגרסה הרגילה.

יהיה מעניין לראות האם גרסה זו תמכר בישראל ואם כן, אין ספק שתוכל להוות תחרות קשה למיני קבריו החדשה כאשר זו תגיע לארץ, וודאי אם תוצע במחירים שפויים יותר.