שלוחת אופל הבריטית, ווקסהול, מציעה מזה זמן גרסה משלה למכונית השרירים האוסטרלית, הולדן קומודור. זה התחיל עוד עם הקופה על בסיס הקומודור, מונארו (שנמכרה בארה"ב גם כפונטיאק GTO), וממשיך כיום עם ה-VXR8 על בסיס הקומודור סדאן. ה-VXR8 הסדרתית היא צעצוע חביב בזכות עצמו, עם מנוע קורבט בנפח 6.2 ל' (V8, כמובן) ו-425 כ"ס שמניעים את הגלגלים האחוריים; אבל עכשיו מציעה ווקסהול גרסה מיוחדת העונה לכינוי Bathurst Edition, (על שם מסלול המירוצים המפורסם באוסטרליה), אשר נעזרת ברכיבי סדנת Walkinshaw Performance – אותו טום ווקינשאו שהקים בזמנו את סדנת TWR המהוללת, ובעל עבר עשיר ביותר בתחום המירוצים כנהג בשנות ה-80 וכבעל קבוצות פורמולה 1 שונות בשנות ה-90. כיום ממוקמת הסדנה באוסטרליה ומציעה שיפור למגוון רחב של מכוניות, כולל רכבי הולדן.
ווקסהול מציגה: 500 כ
צילום: מנהל
למעשה מדובר בשתי גרסאות Bathurst. שתיהן מקבלות בלמים מחוזקים ומיתלים מוקשחים בעלי גובה מתכוונן ובולמי זעזועים עם 15 מצבים שונים; אלא שבועד הגרסה הבסיסית נותר עם מנוע הקורבט המקורי, מוצעת גם גרסת S אימתנית. השיפורים כאן כוללים בנוסף לאמור לעיל גם הוספת מגדש-על למנוע, כשעימו מגיעה תוספת של של כ-30% להספק המרבי שעומד כעת על 560 כ"ס. המומנט מטפס בשיעור דומה ומגיע ל-73 קג"מ נאים. החבילה כוללת גם מצנן-ביניים (אינטרקולר), מזרקים חדשים, מפת הצתה חדשה, ומצמד מחוזק.
בשתי הגרסאות אפשר לבחור כאופציה במערכת פליטה מיוחדת עם שני מצבים, "כביש" שמשמיעה צליל בעוצמה של 92 דציבל, או "אופטימלי" שמוסיפה 10 דציבלים – ועוד 10 כ"ס, יחד עם צליל יותר קרבי ובשרני. אופציה נוספת – חישוקי "20 כמו בתמונות שכאן, שמוסיפים עוד 1,600 ליש"ט לחשבון.
מחיר בסיס לגרסת Bathurst הרגילה הוא 38,000 ליש"ט, ואילו גרסת ה-S תעלה עוד 7,000 ליש"ט – וזו המכונית הזולה ביותר בבריטניה עם יותר מ-500 כ"ס... סתם חשבנו שתרצו לדעת.