בדייהטסו לא חיכו הרבה; מעט אחרי השקת יונדאי i10 (מחליפת האטוס), מחליטים בדייהטסו להשיב מלחמה בדרך שעם ישראל אוהב ומבין – הורדת מחיר.כזכור, בדרך יוצאת דופן בשוק הישראלי, עם השקת היונדאי i10 הציבו אנשי יונדאי מטרה ברורה, הדייהטסו סיריוןהמכונית הנמכרת ביותר בקבוצתה בשנה שחלפה. אבל, כעת מגיעה התגובה של 'טלקאר', יבואנית דייהטסו למהלך של כלמוביל, יבואנית יונדאי – הורדת מחיר משמעותית לגרסה הבסיסית של הסיריון.

עד כה נמכרה הסיריון במחיר של 97,500 שקלים עבור גרסת ציי רכב, ו- 98,000 שקלים עבור הגרסה המצוידת המיועדת ללקוחות הפרטיים. כמובן שפער המחירים הזניח בין הגרסאות נועד לתת הנחות לציי הרכב, אולם כעת מסתמן השינוי – מחירה של הסיריון הבסיסית יהיה 91,000 שקלים – שהם 1,000 שקלים פחות מה-i10. אגב, ההבדל בין הדייהטסו סיריון הפשוטה לאחותה המצוידת הוא העדר מערכת שמע וזוג כריות אוויר (מה שמותיר את גרסת הציים עם 2 כריות אוויר בלבד).

בטלקאר מסבירים שמדובר במבצע, אולם כרגע לא ברור כמה זמן הוא ימשך. בשנה האחרונה ראינו יותר מפעם אחת שטלקאר מגיבה למהלכים של יונדאי ישראל. אבל בדרך כלל זה קרה בחזית של קיה, חברת הבת של יונדאי; ראו לדוגמא, הוספת גרסאות לספוראטז' המתחרה מול הטוסון המצליח של ייונדאי, או הוספת שנות אחריות לגרסאות הסיד.

לדפי דייהטסו בקטלוג 'אוטו'