SAIC 550 - בדרך לארץמה קורה עם יצרנית הרכב הסינית סאיק בהקשר המקומי?
לפי היבואן המיועד, חברת לובינסקי, הסינים ממשיכים להתקדם במרץ לקראת כניסה לשוק האירופאי ועימה כמובן לישראל. ה-550 החדשה עם מנוע ה-1.8 ליטר המוגדש שמייצר 161 כ"ס, כבר עומדת בתקני יורו 5 מבחינת חטיבת הכוח. כעת נותר רק נושא המחזור כדי להעמידה בתקן האירופאי באופן מלא. זה יקרה בספטמבר 2009 ולקראת סוף השנה היא עשויה לנחות גם אצלנו, עם זאת ייתכן בהחלט שהנחיתה תידחה ל-2010. בלובינסקי עדיין לא ברור מה יהיה מחירה, אבל ההנחה שהיא לא תהיה זולה במיוחד ותתמקם בתחום העליון של המשפחתיות.

אבל החדשות העממיות יותר יתרחשו במהלך 2010. באפריל, בתערוכת שנגחאי, צפויים הסינים לחשוף שתי מכוניות חדשות. האחת סופר-מיני והשנייה קומפקטית. שתיהן תוצענה בגרסת חמש דלתות או ארבע דלתות סדן.
בסאיק שואפים לבנות חלק מהדגמים באירופה ואפשרות סבירה היא שהן ייוצרו בבריטניה במפעל של רובר המנוחה. ייצור הרודסטר הוותיקה כבר החל שם. עם זאת עדיין לא ברור מהיכן תגענה המכוניות ארצה. גם שם המותג עימו יגיעו הסינים לאירופה עדיין לא פורסם. ברור שסאיק ישתמשו באירופה בשם MG אותו קבלו באמצעות רכישת נאנג'ינג הסינית. אבל עדיין לא ברור אם הם יצרפו אליו גם מותג רגיל ושגרתי יותר (בדומה לפעילות רובר בעבר).