אין משתמש אינטרנט אשר לא שמע על גוגל, בכך אנו בטוחים. רובכם גם מכירים את מודול ה-Street View של גוגל.
המודול מאפשר לגולשים לצפות ולנווט ב-360 מעלות בתוך תמונות של רחובות במגוון ערים בעולם. מאז השקתו במאי 2007 הצטרפו כמה עשרות עד מאות בודדות של ערים ברחבי ארה"ב, אוסטרליה, יפן, מערב אירופה וקנדה למיזם. מטרת השירות הנה עידוד תיירות - וכמובן סקרנות.
האח הגדול מגלה סקופים...
צילום: google Street View

ומה הקשר בין גוגל ובין אתר אוטו אתם שואלים?! ובכן, רצה הגורל, משתמש וצלמי גוגל כוונו יחד במקרה לכביש משני ונידח בהרי הקולורדו בארה"ב שם תפסו במקרה לחלוטין את מחליפת הפורשה קאיין ובוקסטר ואת הגרסה מתוחת-הפנים של ה-911 טארגה טורבו הבאות. ניתן ממש להבחין במהנדסי החברה מכסים את המכוניות מפני צלמים כדי לכסות את הטפחיים אשר התגלו. צלמי גוגול הנוסעים ברחבי האתרים כבר זכו לצלם בחורות ערומות וסתם משתמשי דרך אחרים - אך מכונית לפני הצגתה?! מעולם לא.
האח הגדול מגלה סקופים...
צילום: google Street View
כמה חוסר מזל צריך היה להיות לנהגים הללו כדי להיתפס?!

אגב, פיטר פליישר, יועץ הפרטיות הגלובאלי של גוגל, ציין בבלוג שלו כבר ב-2007 כי כל אחד יכול לפנות לגוגל ולבקש כי תמונתו תוסר היה וירגיש שיש פגיעה בפרטיות שלו. מעניין אם זה תופס לגבי חברות הרכב...
בכל מקרה, חברות הרכב תצטרכנה להיות ערניות ולהתחבא לא רק מפני עדת צלמי פאפראצי של עולם הרכב אלא גם מפני צלמי גוגל התמימים (או הפחות תמימים...). גרסאות ה'מיולים' (גרסאות הבוחנות מנועים, הנעה ותיבות אך מותקנות ברכב אשר חיצונית שונה מהמכונית המיועדת) ורכבי המבחן נתונים תחת עינו הפקוחה של האח הגדול, הגלובלי, על פי משנתה של גוגל.
הכל על פורשה בדפי אוטו