הונדה תנסה להגיע לתוצאות טובות יותר תחת מימון מקסיקניהונדה - כחלק ממאמציה לחצות בשלום את המשבר הכלכלי - הודיעה ב-4 לדצמבר על פרישתה מעולם הפורמולה 1 כקבוצה מתחרה. לאחר לא מעט גישושים ומתעיינים, החליטה ככל הנראה הונדה למכור את קבוצת Honda Racings למיליארדר מתחום התקשורת והתשתיות - והאיש השני בעושרו בעולם - קרלוס סלים ממקסיקו. שווי העסקה: 1 דולר.

על פי דיווחיו של העיתון האיטלקי לה-סטמפה גבר המקסיקני על כמה וכמה מתעניינים רציניים ומכובדים בדרכו לראשונה להתחרות בעולם הפורמולה 1, בהם דייב ריצ'רדס מסדנת פרודרייב (המוכרת לנו מעולם הראלי עת עזרה לקבוצת סובארו להגיע להשגים מרשימים), ויג'ה מאלייה (Vijay Mallya) בעליה של פורס אינדיה F1 (בעברה קבוצת ספייקר) וחברת התעופה קינגפישר.

קרלוס סלים התחייב להריץ את הקבוצה לפחות שלוש שנים (תקציב שנתי של כ-400 מיליון דולר) כאשר הונדה תמשיך להיות מעורבת מאחורי הקלעים בדמות תמיכה טכנית וידע מקצועי. שינויים בכוח האדם לא פורסמו לעת עתה ורוס בראון ימשיך לנהל את הקבוצה כמו גם ג'נסון באטון כאחד הנהגים. על פי השמועות, הנהג השני, אשר יחליף את רובנס בריצ'לו הברזילאי הפורש, יסמן את חזרתו של השם המפואר סנה לפרומולה 1: אחיינו של איירטון, ברונו, אחריו עקבנו השנה. הסיבה לשמועה זו כלכלית וברורה. אחד הממנים הגדולים של ברונו בקבוצת GP2 הנה חברת התקשורת Embartel, חברה בת של Telmex המצויה בבעלותו של אחד...קרלוס סלים.
חברת הונדה הצטרפה לסבב הפורמולה 1 בשנת 1963 והתחרתה עד מותו של ג'ו שלאסר במרוץ הגראנד פרי הצרפתי ב-1968. הקבוצה שבה לסבב ב-1983 כספקית מנועים ועשתה זאת עד 1992. קבוצת מק'לארן הונדה של השנים 1988-1992 היא המוצלחת בהיסטוריה של הונדה עם עונה אחת בה זכתה הקבוצה ב-15 ניצחונות מתוך 16 מרוצים!
בשנת 2000 חזרה החברה כספקית המנועים של (BAR) וב-2005 רכשה את BAR והפכה להיות מתחרה מלאה, כולל תכנון וייצור עצמאי של מנוע ושילדה.

יש לציין שאין עדין אישור רשמי לעסקה לא מצידו של קרלוס סלים ולא מצד הונדה אך ככל הנראה יתקבל לכך אישור רשמי בימים הקרובים.