עוד לפני שהוסיפה את האסטוק להיצע מכוניות-העל שלה, מצליחה למבורגיני להתעלם מהקשיים הכלכליים העולמיים ומחששות לפגיעה במכירות מותגי היוקרה, ומציגה שנה רביעית רצופה של צמיחה במכירות. בחברה הצומחת בכל זאת לא מתעלמים מהנעשה מסביב, וחופשת חג המולד של העובדים תוארך בשמונה ימים.
עדיין, הנתונים מעודדים; נתוני מכירה ומספרים מדויקים יימסרו במהלך תערוכת דטרויוט, אולם כבר עתה מוסרת החברה שהגיעה להישגי שיא בכל המקדמים החשובים ובכללם: המשך עליה בהיקף מכירות, ברווחיות הגולמית ואף השיגה רווחיות נקייה בשיעור דו-ספרתי (רווח נקי מסך המכירות), נתון יוצא דופן בתעשיית הרכב וטוב אף משל פורשה, יצרנית הרכב השלישית בגודלה בעולם
בעלת הבית באופן עקיף (ומתחרה...).
עתיד החברה - על פי הצהרותיה - ממשיך להיות ורוד. לא צפויים פיטורי עובדים (למרות ההודעה על החופשה המוארכת), החברה תגדיל את מספר המדינות בהן היא מיוצגת (ישראל?! כן, בטח...), ותעמיק אחיזתה בשווקים קיימים באמצעות הגדלת מספר הדילרים שלה ותמשיך להציג דגם חדש או גרסה של דגם קיים - לפחות אחת לשנה. להזכירכם, האחרונה להצטרף למגוון הנה הגייארדו LP-560-4 קופה, גם המשטרתית, ואחריה הספיידר אשר תימכר החל מאביב 2009.