"SLR סטירלינג מוס", כך מכונה הרודסטר הנהדרת המופיעה כאן, שתהיה הואריאציה האחרונה בהחלט של סדרת ה-SLR-מקלארן של מרצדס. מדובר כאן במחווה האולטימטיבית למוס, הנהג הבריטי הנהדר, ולהישגו יוצא-הדופן במילה-מילייה של 1955 כאשר ניצח עם מרצדס SLR300 וקבע שיא מירוץ מדהים. לא רק השם אלא גם העיצוב, השונה מהותית מזה של שאר גרסאות ה-SLR מהשנים האחרונות, מהווה הומאז' לאותה SLR מיתולוגית של פעם.
ה-SLR סטירלינג מוס היא רודסטר טהורה, נטולת גג כלשהו וגם ללא חלונות צד. המיגון היחיד לנהג ולנוסע הם צמד מסיטי-רוח בגובה של סנטימטרים בודדים. צמד כונסים מאחורי ראשי הנוסעים מתפקדים גם כקשתות-התהפכות. התוצאה העיצובית היא דרמטית, עם קווי-רטרו מעוגלים ובאותה מידה גם קרביים. המרכב עשוי כולו סיבי פחמן, כמובן. כאשר המכונית חונה ניתן לכסותה עם צמד כיסויים הנמצאים בתא המטען, והמקנים לה – אומרת מרצדס – מראה של פסל.
בצד המכני נמצא כאן את אותו מנוע V8 מוגדש של דגמי ה-722, המפיק 650 כ"ס. זה מספיק להגיע מ-0 ל-100 בפחות מ-3.5 שניות ול-350 קמ"ש – מה שהופך את ה'סטירלינג מוס' לרודסטר המהירה ביותר בעולם, למרות שזה באמת פרט משני.
רק 75 יחידות מהיצירה הזו יגיעו לידיהם של אספנים מאושרים, כשמחיר כל אחת הוא 750,000 אירו. הייצור יתחיל ביוני 2009, קצת אחרי סיום הייצור של ה-SLR-רודסטר הנוכחית – וזו תהיה שירת-ברבור מפוארת למכונית-על מפוארת.