כבר ספרנו לכם בעודנו מזילים ריר על הזונדה R עתה, ע"פ הופעת התמונות ברשת ופרטים נוספים, נראה שמרבית השינויים שצפויים היו לקרות, אכן קרו.
גרסת המסלול לעשירים (מאוד, עם מחיר של 1.2 מיליון אירו לפני מסים) מתהדרת בחרטום ארוך עם ספליטר ענק, זנב ארוך הכולל צבר מפלטים במרכזו המאיים על כל מי שחושב לעקוף, אם בכלל, את המכונית, כונסים גדולים על הגג והכנפיים האחוריות, כנף אחורית גבוהה ודיפיוזר גדל-ממדים. שינויים אלו האריכו המכונית ב-4.7 סנטימטרים.
הורשיו פגאני, הבעלים והרוח החיה מאחורי החברה, טוען שלמרות הדמיון לכאורה ל-F, הרי שרק 10 אחוזים מהמרכיבים משותפים לשתי מכוניות העל, הישג מרשים וודאי יקר בסדרות ייצור כה קטנות.
על פי ראיון שנתן הורשיו לאתר הרכב האיטלקי Autoblog.it עדכן שהמנוע לא יהיה ה-AMG V12 vnxur,h בנפח 7.3 ליטרים אלא מנוע 6.0 ליטרים, בדומה לסדרה F. אל חשש, ההספק המיועד נותר בעינו עם 750 כוח-סוס.
תחילת הייצור צפויה להיות באמצע 2009, ובהתבסס על ניסיון העבר, המכוניות אכן תזכנה לראות אור יום.