למכירה במצב מצוין (מסוכן סמוי לשעבר) – לוטוס אספרי אמפיבית. כן, המכונית הלבנה אשר כיכבה בסצינה התת מיימית הבלתי נשכחת בסרט 'המרגל שאהב אותי' (1977), מוצעת עתה למכירה פומבית.'נלי הרטובה' (באנגלית זה נשמע פחות גרוע: 'Wet Nellie'), כינויה של לוטוס לאספרי בסרט, איפשרה לכוכב, רוג'ר מור, להימלט מ"האנשים הרעים". את זאת היא עשתה ע"י הפיכתה לצוללת מתפקדת באופן מלא. וכמיטב המסורת של 'Q', המכונית צוידה בחימוש מלא כגון, טילי ים-אוויר, מטעני עומק, ומשגרי טורפדו כמו גם כנפונים ומייצבי צד במקום גלגלים. המכונית זכתה לאהדה רבה ואף הופיעה בסרט העוקב אחריו 'לעינך בלבד' (1981). בסרט זה, גורלה היה מעט עגום שכן, מנגנון ההשמדה העצמית שלה הביא לפיצוצה כאשר אחד "מהאנשים הרעים" ניסה לפרוץ אליה.

בכל מקרה, שתי רפליקות אמפיביות יוצרו לכבוד הסרט, כאשר בשתיהן נהג הכוכב רוג'ר מור. אחת מהן נמצאת בבעלותו של אדם פרטי וצפויה להשיג כ-150,000 דולר במכירה פומבית. זו צפויה להיערך במרכז 'אולימפיה' בלונדון, בראשון לדצמבר בבית המכירות Bonhams’.
למכירה: הלוטוס האמפיבית של ג'יימס בונד
צילום: מנהל
מה אתם צפויים לקבל תמורת כספכם? ובכן, אספרי שעוצבה בידי גיוג'ארו, הוצגה ע"י לוטוס שנה לפני הסרט וסיפקה ביצועים מצוינים ממנוע 2.0 ליטר (160 כ"ס), כמו גם התנהגות התואמת את השם לוטוס. עם זאת למען הסר ספק, אין למכונית שום יכולות תת מיימיות או יכולות מיוחדות אחרות. גם לא למכונית המדוברת המוצעת למכירה (לתשומת לב הרוכש...). אגב, אם לא יסתייע בידכם לרכוש את המכונית אתם מוזמנים לנסות את מזלכם ברכישת לוחית הרישוי של רולס רויס פנטום III מהסרט 'גולדפינגר' בעלת המספר AU1.