אחרי שהסתערה על קבוצה 2 לחישוב שווי ערך, עם הסיד והסראטו, עוברים יבואני קיה למתקפה על קבוצה 4 עם המג'נטיס המחודשת. הדגם המחודש שהוצג בתערוכת ניו יורק האחרונה ינחת בארץ, לפני אירופה, בשתי גרסאות מנוע.גרסת הכניסה מצוידת המנוע 2.0 עם תזמון שסתומים משתנה המספק כעת 164 כ"ס (לעומת 145 כ"ס בעבר). לגרסה זו תיבת הילוכים אוטומטית בעלת 4 מהירויות ואפשרות לתפעול ידני. מחיר גרסה זו עומד על 140,000 שקלים. תמורת 7,000 שקלים נוספים תוכלו לקבל את המגנטיס עם מנוע V6 בנפח 2.7 ליטר המספק 193 כ"ס ומצויד בתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 5 יחסי העברה.

שינוי כיוון
מבחינת קיה מדובר בשינוי מעניין שכן עד כה שווקה המשפחתית הגדולה שלהם באופן ייחודי בקבוצה 3 עם תג מחיר נמוך משמעותית של 130,000 שקלים. "המהלך הזה לא ממש הוכיח את עצמו והקבוצה הזו לא ממש קיימת." מסביר ראש המותג גדי שניידר "חוץ מסיוויק אי אפשר למכור שם מכוניות. אנשים מחפשים שם סמל ובקבוצה 4 מחפשים חבילה". בקיה ישראל מצביעים על שינוי דרמטי ברמת האבזור לעומת הדגם היוצא שהיה ערום למדי. כעת תכלול המג'נטיס בנוסף למלוא הציוד הבטיחותי (6 כריות אוויר ומערכת בקרת יציבות) גם מערכת שמע מקורית עם תפעול מההגה, גג נפתח, בקרת האקלים וחישוקים קלים. "אני חושב שעשינו יישור קו נדרש עם הקבוצה". אומר שניידר.
קיה מג'נטיס: נוטשת את קבוצה 3, מסתערת על 4
צילום: מנהל
מג'נטיס בתערוכת ניו יורק
האם גרסת ה-2.7 ליטר באמת נחוצה? "פסיכולוגית מנוע 2.7 ליטר לא נתפס כמוגזם. זה נפח מוכר מהטוסון והספורטאז' אז המחסום קטן יותר". ההבדל היחיד בגרסת ה-2.7 ליטר יהיה בחישוקים.

קיה תמשיך להציע את המג'נטיס גם בגרסת הדיזל אם כי כאן עוד לא ברור המחיר ולפי שניידר עיקר הביקוש ללוגמת הסולר יגיע מכיוון המוניות.
לדפי קיה בקטלוג 'אוטו'