יבואני מיצובישי ערכו בסוף השבוע שעבר (ימים חמישי ושישי) השקה לציבור ואירוע מכירות למיצובישי לאנסר החדשה בהיכל נוקיה בתל-אביב, בהשקעה מדווחת של כמיליון שקל. המארגנים דיווחו בסיפוק על הצלחה מרשימה עם סך של כ-620 הזמנות כאשר 20% מהן היו של גרסת ה'לימיטד' המפוארת יותר (145,900 שקל) והשאר היו של גרסת הקומפורט (25% מסך המכירות) וה'ספורט' (55%) שמחירן מתחיל ב-122,500 שקל. נתון מעניין אותו העבירו אנשי מיצובישי מתייחס לצבע: בניגוד למקובל ירד צבע הכסף מגדולתו ומוקם רק במקום השלישי בבחירת הלקוחות. הקדימו אותו בפופולאריות האפור-טיטניום והבז'-פלטיניום.