היונדאי i10, מכונית המיני המדורנית של היצרן הקוריאני, ובין הראשונות לשנות משם דגם לספרור אותיות רץ, הוצגה ב-2007 כמחליפת האטוס הוותיקה ומיוצרת במפעל יונדאי הודו. ה-i10 הוצגה בשעתו עם מנוע בנזין 1.1 ל' בעל 67 כ^ס, המשודך לתיבה ידנית עם 5 הילוכים. עתה הודיעה החברה על הצגתו של מנוע חדש – ^קאפה^ 1.2 ליטר כל-אלומיניום – אשר יוצע למכירה מספטמבר השנה. המנוע החדש הגדיל את התפוקה ביחס ל-1.1 ל' ב-18% ל-77 כוח-סוס, תוספת אשר מאפשרת תאוצה של 0-100 קמ^ש תוך 12.8 שניות (לעומת 15.8 שניות במנוע ה-1.1 ל') ומהירות מרבית של 163 קמ^ש (לעומת 150). למרות השיפור בכל התחומים לא דווחה עליה בצריכת הדלק או בפליטת מזהמים. החברה ניצלה את ההזדמנות והציגה גם מערכת ESP במכונית, יחד עם הגה, ידית הילוכים וידית בלם חניה מצופים עור. עם השקת המכונית הכריז היבואן בארץ כי יתכן וה-i10 תגיע גם אלינו במהלך 2009... במידה ותוצע עם תיבה אוטומטית. תיבה כזו אכן צפויה להופיע עבור מנוע זה בספטמבר הקרוב לפי הצהרות יונדאי, אך אין בכך די: כדי שתגיע אלינו גרסה זו תצטרך לקבל תקינה אירופית ולעמוד בדרישות המקומיות.