UTI, יבואנית משאיות איסוזו, השיקה הבוקר (יום ה') את משאיות החלוקה החדשות במשקל בינוני. עבור איסוזו, מדובר בכניסה ראשונה לפלח שוק זה. ^הנהלת איסוזו ביפן כבר החליטה לפני מספר שנים על כניסה מאסיבית לאירופה (וכנגזרת מכך גם לישראל י.ש),^ אמר דורון ליאור, מנכ^ל יוניברסל משאיות ישראל (UTI), ^אולם למרות זאת הם העדיפו להשהות את המהלך עד להופעת דגם חדש לחלוטין^. הדור החדש של משאיות איסוזו המוצע ללקוח הישראלי כולל למעשה זוג דגמים: 10 טון ו-12 טון. שני הדגמים מצעים לרוכשיהם שלל אבזרי נוחות ופינוק: חישמול מלא (חלונות, דלתות ומראות), מושב נהג בעל מתלה אוויר ייחודי, בקרת שיוט, מצלמת רוורס, מערכת שמע, דיבורית בלוטות', מערכת ניווט המוצגת על מסך 7 אינץ' ועוד. בתחום הבטיחות מציעות המשאיות: מערכת בלמים פניאומטית משולבת עם מערכת הידראולית כפולה (AOH), מערכת ABS מבוקרת מחשב וזוג כריות אוויר. מערכת בקרת יציבות אינה קיימת במשאיות במשקל זה (בינתיים). יחידות הכוח לעומת זאת שונות; משאיות ה-10 טון מוצעות עם מנוע טורבו-דיזל בנפח 5.2 ליטר המפיק 210 כ^ס ב-2,600 סל^ד ומומנט של 64.9 קג^מ ב-1,600 סל^ד. משאיות ה-12 טון מציעות טורבו דיזל בנפח 7.8 ליטר המייצר 240 כ^ס ב-2,400 סל^ד ומומנט של 72 קג^מ בטווח שבין 1,450 ל-2,200 סל^ד. זוג המנועים מציעים מגדש טורבו בעל גאומטריה משתנה (לטובת הביצועים), לוכד חלקיקים (לשמירה על איכות הסביבה), מגביל מהירות אלקטרוני למהירות מרבית של 90 קמ^ש (לשמירה על חשבון הבנק של הבעלים) ותיבת הילוכים ידנית בעלת שישה יחסי העברה. גרסה אוטומטית תגיע בעוד כשנה עת יעברו המשאיות לתקן יורו 5. ישראל היא אחת המדינות הראשונות בהן מושק הדגם החדש ולא בכדי, איסוזו הצליחה לכבוש בהצלחה את פלח השוק של משאיות החלוקה הקלות. עם בואם של המשאיות הבינוניות (10- 12 טון במקרה של איסוזו), מצפים ב-UTI, לנגוס במכירותיהן של המתחרות העיקריות: דאף, מאן ואיווקו. המחיר: 250 אלף שקלים עבור דגם ה-10 טון ו-290 אלף שקלים עבור דגם ה-12 טון.